شناسه : 38165923
رئیس شورای شهر یزد خبر داد

پروژه بلوار طالقانی تنها پروژه مشارکتی شهرداری یزد بود/ نگذاریم سرمایه گذار ضرر کند


غلامعلی سفید گفت: می توانست هر گونه اقدامی در خصوص این پروژه به گونه ای باشد که موجب ضرر سرمایه گذار، بیکاری کارگران و پشیمانی خریداران نشود.

به گزارش خبرنگار یزد آوا، غلامعلی سفید در دویست و پنجاه و دومین جاسه علنی شورای شهر یزد در شامگاه شنبه در واکنش به تعطیلی پروژه ساختمان پزشکان بلوار طالقانی گفت: پروژه خیابان طالقانی از دوره شورای قبل شروع شده و سپس تعطیل شده بود اما مجددا با پیگبری های شهرداری و این شورا فعالیت خود را شروع کرد که اخیرا به دلایلی که بنده و اعضای شورا مطلع نیستند کار تعطیل و پلمپ شده است.

رئیس شورای شهر یزد افزود: نمی خواهم بگویم در این پروژه تخلفی صورت نگرفته شاید این اتفاق افتاده  است اما حرف من این است که با توجه به اینکه این پروژه تنها پروژه مشارکتی شهرداری بوده و سرمایه گذار بر روی زمین شهرداری اقدام به ساخت و ساز کرده است امکان اینکه به شکلی دیگر عمل کرد وجود داشت.

سفید با بیان اینکه شاید در این پروژه تخلفاتی نظیر اضافه زیر بنا یا کم بودن فضای پارکینگ وجود داشته است ابراز داشت: این موضوع قابلیت ارجاع به کمیسیون ماده 5 را داشت و می توانست از مسیر این کمیسیون بررسی شود هرچند شهرداری نیز در حال برررسی موضوع بوده و تلاش داشت تا در خصوص کاهش متراژ زمین و افزایش ساختمان اصلاحیه ای را در نظر بگیرد.

وی با اشاره به شعار امسال که به نام سال جهش تولید نام گذاری شده اظهار داشت: با توجه به شعار سال و ضرورت ایجاد اشتغال و تحرک اقتصادی می توانست هر گونه اقدامی در خصوص این پروژه به گونه ای باشد که موجب ضرر سرمایه گذار، بیکاری کارگران و پشیمانی خریداران نشود و در فضای مناسبت تری نسبت به جلوگیری از تخلفات عمل شود.

سفید در پایان ابراز امیدواری کرد : امیدواریم با تدبیر و همکاری بتوانیم ضمن جلوگیری از هر گونه سوء استفاده در جهت جهش اقتصادی و ایجاد اشتغال قدم برداریم.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.