شناسه : 10704700
مدیرکل راه آهن یزد تشریح کرد

پیش فروش نوروزی بلیت قطارهای یزد از پنجم اسفندماه/سرعت قطار تندرو یزد-تهران سریع‌تر می‌شود


مدیرکل راه آهن یزد با بیان اینکه نرخ بیلط قطارهای نوروزی در سال 93 افزایش نخواهد یافت اظهار داشت: تمامی قطارها برای سفرهای نوروزی و در راستای رضایت مسافران به امکانات و شرایطی مطلوب ساماندهی می شود.

به گزارش یزد آوا، مدیرکل راه آهن استان یزد در مصاحبه با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه نرخ بیلط قطارهای نوروزی در سال 93 افزایش نخواهد یافت اظهار داشت:  تمامی قطارها برای سفرهای نوروزی و در راستای رضایت مسافران به امکانات و شرایطی مطلوب  ساماندهی می شود.

 

وی فروش بلیت قطار های مسافری رجا را حد فاصل بیست و پنج اسفند ماه تا  پانزدهم فروردین سال آینده عنوان کرد و گفت: پیش فروش قطار های محور شمال و شمال غرب ، آذربایجان و کلیه قطار های کمبرندی این محور از یکشنبه  مورخ پنجم اسفند ماه ازساعت هفت صبح  در دفاتر مرکز فروش فعال می شود.

 

وی با بیان اینکه پیش فروش بلیت درمحورهای جنوب، جنوب شرق، هرمزگان، کرمان، یزد و زاهدان و کلیه قطار های کمبرندی این محور ها دوشنبه مورخ شش اسفند ماه صورت می گیرد  افزود: پیش فروش بلیت درمحور خراسان، طبس و شاهرود درهفتم اسفند ماه سال جاری و از ساعت هفت صبح صورت می گیرد.

 

دهقانی اضافه کرد: ریل‌های استان یزد جزو ریل‌های مناسب در کشور هستند و با توجه به آزمایش‌هایی که انجام شده، سرعت قطار سریع السیر ما از 150 کیلومتر، به 160 کیلومتر افزایش پیدا می‌کند که تاثیر خوبی بر زمان سفر در این مسیر دارد.

 

وی اضافه کرد: زمان فروش بلیط اینترنتی در روزهای چهارم پنج و ششم اسفند ماه به تفکیک مسیر ها از ساعت 19 و قطار بین المللی در روز چهارشنبه مورخ هشتم اسفند ساعت 8.30 صبح  آغاز می شود.

انتهای پیام/

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.