شناسه : 10903363
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

کارشکنی آمریکا در مذاکرات هسته‌ای تمامی ندارد/دولت مکلف به افزایش غنی‌سازی به 60 درصد است


نماینده مردم یزد در خصوص تصویب فوریت طرح الزام دولت به حفظ حقوق و دستاوردهای هسته ای در مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی بر اساس این طرح، دولت را مکلف به افزایش غنی ساری به شصت درصد می کند تا در رفع نیاز های داخلی ایران گام بردارد.

به گزارش یزد آوا، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار یزد رسا  در خصوص تصویب  فوریت طرح الزام دولت به حفظ حقوق و دستاوردهای هسته ای در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این طرح در راستای کارشکنی احتمالی امریکایی ها در رسیدن به  توافق  در مذاکرات هسته ای به تصویب رسیده است.

 

نماینده مردم یزد عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی  بر اساس این طرح، دولت را مکلف به افزایش غنی ساری به شصت درصد می کند تا  در رفع نیاز های داخلی ایران گام بردارد.

 

دکتر جوکار با اشاره به اینکه ایران اسلامی تاکنون بر تعهدات هسته ای خود پایبند بوده است اظهار داشت: متاسفانه آمریکایی ها با کارشکنی در طول مذاکرات هسته ای به هیچکدام از تعهداتشان عمل نکردند و  علاوه بر کارشکنی به  تهدید روی آورده است.

 

وی با بیان اینکه قطعاً روند توقف مذاکرات به نفع آمریکایی ها نخواهد بود افزود: اینکه ایران بالاترین همکاری را با گرو 1+5 داشته است  برای همگان روشن و شفاف است، اما متاسفانه امروز لابی های صهیونیستی و کنگره  با فشار هایی بر گروه 5+1 شرایط نا مطلوبی را برای ادامه مذاکرات ایجاد کردند.

 

جوکار تاکید کرد: قدر مسلم  تصویب فوریت طرح الزام دولت به حفظ حقوق و دستاوردهای هسته ای مسیر روشنی برای تامین نیاز های ایران در آینده  پیش پای دولت می گذارد.

 

انتهای پیام/ 

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.