شناسه : 17974710
مدیرمسئول روزنامه کیهان:

کار مهدی هاشمی شبیه رابین‌هود بود‌/ تصور دوستی دشمن بسیار احمقانه است


مدیرمسئول روزنامه کیهان با اشاره به ترفند نفوذ توسط دشمن گفت: اگر در نظام فردی باسابقه مثبت باشد و مردم او را به این سابقه بشناسند اما به هر علت از نظام فاصله بگیرد آماده شکار شدن توسط دشمن است.

به گزارش یزد آوا، حسین شریعتمداری صبح امروز در مجمع عالی بسیج استان بوشهر با تشریح تحولات نظام اسلامی ایران اظهار داشت:  اگر اسلام بر کرسی حاکمیت ننشسته بود و در اوراق و کتاب‌ها یا درون ذهن‌ها بود اتفاقی نمی‌افتاد، نسخه شفابخش بود اما شفا نمی‌داد، وقتی اسلام بر کرسی می‌نشیند می‌خواهد به اجرا دربیاید.

وی بیان کرد: اسلام ذاتاً ظلم‌ستیز است و اسلامی که ظلم‌ستیز نباشد اسلام آمریکایی، عربستانی و شیعه انگلیسی است، اگر ظلم‌ستیزی را از اسلام بگیرید دیگر اسلام نیست، اسلامی که به پرخوری مرفهان بی‌درد در کنار فقر محرومان تن در دهد اسلام نیست.

مدیرمسئول روزنامه کیهان تصریح کرد: اسلام یک باور است و جای باور نیز در قلب و درون انسان‌هاست بنابراین انقلاب اسلامی مرز نمی‌شناسد یعنی برای عبور و صدور نیازی به ویزا ندارد.

شریعتمداری خاطرنشان کرد: هر جا مسلمانی باشد در معرض پیدایش حرکتی مشابه آنچه در انقلاب افتاده قرار دارد، لذا وقتی در حاکمیت بر این نوع اسلام تأکید می‌کنید چند اتفاق می‌افتد اول اینکه همه نظام سلطه در مقابل شما قد علم می‌کنند.

وی بیان کرد: درگیری حامیان اسلام ناب محمدی با نظام سلطه، ماهوری است یعنی ماهیتتان باهم درگیر است و در حالی این درگیری تمام می‌شود که یکی از طرفین ماهیتشان تغییر کند یا نظام سلطه دست از خوی استکباری خود بردارد یا اینکه شما دست از اسلام ناب بردارید.

مدیرمسئول روزنامه کیهان اظهار داشت: ‌اتفاق دیگری که می‎افتد این است که طرفین برای نابودی همدیگر قد علم می‌کنند و این درگیری از طرف نظام سلطه برای نابودی ما و از جانب ما نیز برای محو و نابودی آن‌هاست.

شریعتمداری بیان کرد: بسیار ساده‌لوحانه و احمقانه است که اگر تصور کنیم این دشمن تبدیل به رقیب و سپس تبدیل به شریک و دوست ما شود.

وی با اشاره به مطلبی از یک هفته‌نامه آمریکایی بیان کرد: در این هفته‌نامه عنوان‌شده بود که تمام روسای جمهور آمریکا از کارتر تا اوباما در یک مورد با امام خمینی ‌هم‌نظر بودند و آن نظر این بود که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

منبع:فارس

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.