شناسه : 6263790
از سوی مامورین آگاهی استان دستگیر شد

کلاهبردار طلا با 12فقره كلاهبرداري


فردي كه با ارائه چك سرقتي اقدام به خريد بيش از 500ميليون ريال طلا از شهرستان هاي مختلف استان يزد كرده بود توسط ماموران پليس آگاهي يزدشناسايي و دستگير شد.

به گزارش یزد آوا ؛ سردار "منوچهر امان اللهي" فرمانده انتظامي استان يزد در گفتگو با خبرنگار ما گفت:با اعلام برخي از طلافروشان يزدي مبني بر كلاهبرداري از آنان و ارائه چك سرقتي از سوي كلاهبرداران، دستگيري آنها در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي استان يزد قرار گرفت.

وي افزود: كار آگاهان پليس در تحقيقات خود به شخصي به هويت "ابوالفضل "مشكوك و در تعقيب ومراقبت ، وي را در منزلش دستگير كردند ، و در بدو دستگيري وي از سرقت 4جلد دسته چك در يزد اعتراف كرد.

رييس پليس استان يزد ادامه داد: با اقدامات اطلاعاتي و با استعلامي كه در اين خصوص از پليس آگاهي ناجا صورت گرفت مشخص شد كه "ابوالفضل" متهم پرونده داراي 5 فقره سابقه سرقت مي باشد .

سردار" امان اللهي " افزود : ماموران در بازرسي از منزل متهم تعداد 2 جلد از دسته چكهاي مسروقه كه هنوز اوراقي از آن خرج نشده بود را بهمراه يك سرويس طلا كه آن را از شهرستان بافق از توابع استان يزد خريداري نموده بود كشف و ضبط كردند.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه اين كلاهبردار بزرگ توانسته بود از 12 نفر زرگر بالغ بر 500ميليون ريال كلاهبرداري كند گفت:در اين خصوص پرونده تشكيل و متهم جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي تحويل داده شده است.

فرمانده انتظامي استان يزد در پايان با بيان اينكه دسته چك يك مدرك شخصي است و بايد هر فرد از مدارك شخصي خود به خوبي محافظت كند، گفت: مردم بايد مراقب باشند و در صورت مفقود شدن دسته چك ،مراتب راسريعاً به مراجع مربوطه اعلام كنند ، زيرا با اين كار زمينه سوء استفاده و جرم توسط مجرمان سلب مي شود .

منبع : پايگاه خبري پليس




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.