شناسه : 35718614
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد:

یزدی‌ها هفته آینده منتظر بارش باران باشند


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد گفت: از بعدازظهر روز شنبه تا پیش از ظهر روز دوشنبه هفته آینده شاهد بارش بارندگی در سطح استان و گاهی وزش باد نسبتا شدید خواهیم بود.

محمد رضا شیرغلامی در گفتگو با خبرنگار یزد آوا در خصوص میزان بارندگی 24 ساعت گذشته استان گفت: دره‌شیر سانیج با 11 میلیمتر، باجگان بافق و خودسفلی تفت با 10 میلیمتر وعلی آباد تفت با 9 میلیمتر بیشترین بارندگی را در این مدت زمان در سطح استان داشتند و سلطانب سانیچ، ده بالا تفت و ببروئیه بهاباد نیز در استان شاهد 8 میلیمتر بارندگی بوده‌اند.

وی در خصوص پیش بینی هوای استان در 24 ساعت آینده نیز گفت: امروز، فردا و پس فردا پدیده خاصی مشاهده نمی‌شود، اواخر وقت فردا شاهد افزایش ابر و برای جمعه نیز افزایش ابر و در اواخر این روز در ارتفاعات استان شاهد بارش پراکنده هستیم.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد عنوان کرد: از بعدازظهر روز شنبه تا پیش از ظهر روز دوشنبه هفته آینده شاهد بارش بارندگی در سطح استان و گاهی وزش باد نسبتا شدید خواهیم بود.

وی ادامه داد: هوای استان از لحاظ دمایی تا روز جمعه روند افزایشی را طی خواهد کرد و در روز یکشنبه و دوشنبه هفته آینده با کاهش سه تا پنج درجه‌ای دما روبرو خواهد بود.

انتهای پیام/

 

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.