شناسه : 8551260
آنچه در نمایشگاه‌ها می گذرد

"شو بی حجابی" در نمایشگاه رسانه / آرایش غلیظ" ملاکی برای حضور در نمایشگاه ها


دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات که امسال برگزار شد، بیش از آنکه خدمات آن مورد توجه قرار گیرد، استفاده‎ی ابزاری از دختران جوان در این غرفه مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش یزد آوا به نقل از دانا، دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال که از 15 شهریور تا 18 شهریور 93 در تهران برگزار شدو علاقه مندان روزانه از این نمایشگاه بازدید کردند و از آخرین دستاوردها و تکنولوژیهای روز ایران و جهان دیدن کردند.

شاید نکته ای که نظر اکثریت را به خود جلب می کرد حضور دختران و زنان جوان در نمایشگاه برای فروش هرچه بیشتر اجناس بود؛اما استفاده ابزاری از زنان در نمایشگاه ها در چند وقت اخیر به صورت چشمگیری افزایش یافته است.

 

این افراد که به عنوان مانکن ها و فروشندگان لباس در نمایشگاههای مد و لباس و به خصوص عکاسی فعالیت دارند نقش به سزایی در افزایش فروش داشته و باعث شده اند سود خوبی عاید این افراد شود.

دخترانی با آرایش‌های غلیظ و لباس های تنگ و چسبان که به صورت یکدست در  غرفه ها منتظر مشتریان بودند.

نمایشگاه تخصصی در حوزه‎ فناوری اطلاعات میزبان مخاطبان اندک این حوزه بود و علی رغم تبلیغات قابل توجه باز هم نتوانست مخاطب چندانی جلب کند،جالب آنکه در پایان نمایشگاه، غرفه‎ای از دید مخاطبان به عنوان غرفه‎ برتر انتخاب شد که تنها استفاده‎ ابزاری از دختران جوان در این غرفه مشهود بود.

در نهایت به نظر می‎رسد دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات که امسال برگزار شد، بیش از آنکه خدمات آن مورد توجه قرار گیرد، استفاده‎ ابزاری از دختران جوان در این غرفه مورد توجه قرار گرفت؛ حال آنکه انتظار می‎رفت مسوولان برگزاری این نمایشگاه تذکرهای لازم در زمان برگزاری نمایشگاه را به مسوولان این شرکت می‎دادند و در نهایت معیارهایی مطلوب را برای انتخاب غرفه‎ی برتر از دید مخاطبان مد نظر قرار می‎دادند.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.