شناسه : 27210728
رئیس بسیج دانشجویی استان یزد:

2500 دانشجو تا پایان سال در اردوی راهیان نور شرکت می‌کنند


رئیس بسیج دانشجویی استان یزد گفت: تا پایان سال جاری بالغ بر 2 هزار و 500 دانشجو در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب، شمال‌غرب و غرب در دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

به گزارش یزد آوا؛ سیدحسین راسخی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی که از سوی بسیج دانشجویی در سراسر کشور و به تبع آن در استان یزد برگزار می‌شود، اظهار داشت: یکی از حرکت‌های بزرگ فرهنگی که نتایج بسیار خوبی به دنبال دارد، اردوهای راهیان نور است.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری کار اعزام دانشجویان به مناطق مختلف عملیاتی دوران دفاع مقدس در قالب کاروان‌های راهیان انجام شده و آخرین کاروان در بهمن ماه اعزام شده است.

راسخی با اشاره به اینکه دور جدید اعزام‌ها نیز آغاز شده است، افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری بین 2 تا 2 هزار و 500 نفر از دانشجویان به مناطق عملیاتی غرب، شمال‌غرب و جنوب در دوران دفاع مقدس اعزام شوند.

رئیس بسیج دانشجویی استان یزد عنوان کرد: عمده اعزام‌ها از اسفندماه آغاز می‌شود و دانشجویان بسیاری متقاضی شرکت در این اردوها هستند.

راسخی با بیان اینکه اردوی راهیان نور از جمله عرصه‌هایی است که باعث رشد انقلابی می‌شود، خاطرنشان کرد: جوانان دانشجو با حضور در این اردوها برای تبدیل شدن به جوان تراز انقلابی انگیزه پیدا می‌کنند.

وی اردوهای راهیان نور همچنین اردوهای جهادی را عرصه‌های نخبه‌پروری فرهنگی و سیاسی برشمرد و افزود: تلاش ما احیای روحیه انقلابی‌گری در میان قشر دانشجو به عنوان یکی از اثرگذارترین اقشار جامعه است.

انتهای پیام/

فارس




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.