ظریف باید به جای تبریک، تنفر ملت را به گوش سعودیها میرساند
به گزارش یزد آوا، نماینده بزرگترین حوزه انتخاباتی کشور در خصوص پیام تبریک اقای ظریف به وزیر امور خارجه عربستان اظهار داشت:پیام تبریک آقای ظریف به وزیرامور خارجه عربستان نشان از درک سیاسی ضعیف وی و همچنین این عکس العمل نوعی تساهل و سهل انگاری نسبت به این رژیم کودک کش بود.
زارع زاده افزود: پیام آقای ظریف برخلاف نظر و رای ملت و نمایندگان بود و وزیر امورخارجه و مسئولین ذی ربط بهتر بود انزجار ملت ایران به وحشی گری آل سعود را منعکس می کردند و با این اقدامات ناشیانه به رژیمی مرتجع متجاوز تبریک گویی نمی کردند.
سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی ناکید کرد: عربستان ؛ تمام جهان اسلام را مورد هجوم خود قرار داده است و با آتش افروزی های متعدد در سراسر منطقه قصد دارد نفوذ خود را حفظ کند در صورتی که عربستان در تحولات آینده نقشی نخواهد داشت و به زوال رو به موت خود ادامه می دهد.
حجت الاسلام زارع زاده تصریح کرد: حمله به یمن و کشتن مردم بی دفاع این کشور نشان از مرتجع بودن این رژیم دارد که سردمداران تازه کا آن با این اقدامات عربستان را در ورطه سقوط قرار داده اند.
این نماینده مجلس در خصوص تصویب طرح نظارت کنگره بر توافق هسته ای در مجلس سنای آمریکا عنوان کرد:عاقبت این مذاکرات از همان ابتدا مشخص بود و آمریکا کشوری عقلانی نیست که به تعهدات خود بر مبنای قانون و مقررات بین الملل پایبند باشد و همیشه به دنبال این است که ما را به عقب برگردانند.
نماینده بزرگترین حوزه انتخاباتی کشور در خصوص واکنش مجلس به یاوه گویی های تهدید آمیز آمریکایی ها گفت: طرح سه فوریتی توقف مذاکرات در صورت تهدید مجدد در مجلس در حال بررسی و چکش کاری است.
وی با اشاره به نقشه های متعدد دشمن برای سلب استقلال از کشور گفت: کشورهای غربی به دنبال این بوده و هستند که استقلال ما را خدشه دار کنند و در این راستا از هر ابزاری استفاده می کنند که این طرح نظارت کنگره نیز دز همین راستای همین هدف آن ها تعبیه شده است.
وی راه حل برون رفت از مشکلات موجود را توجه به ظرفیت های درونی کشور و اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: مسئولین کشور باید با توجه به ظرفیت های درونی کشور از جمله ظرفیت های عظیم نیروی انسانی متخصص و توجه به بهره وری از توان داخل مشکلات کشور را رفع کنند تا در هیچ عرصه ای به اهرم فشار برای دشمن تبدیل نشود.
منبع: عصر سیاست
گفتگو
| |
| |
| |
| |
|