شناسه : 39168979
سردار پورشمسی:

۱۲۰۰ ازدواج آسان به واسطه کنگره شهدا در یزد برگزار شد


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های کنگره شهدا برگزاری ۴۰۰ ازدواج آسان بود گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته ۱۲۰۰ ازدواج آسان برگزار شد.

به گزارش یزدآوا، سردار رضاپورشمسی در دیدار فرمانده کل سپاه پاسداران با آیت‌الله ناصری یزدی اظهار داشت: توزیع بیش از 120 هزار بسته معیشتی و 40 هزار بسته بهداشتی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا از جمله اقدامات ارزشمندی است که در کنگره شهدای یزد برگزار شد.
 
وی از بازسازی 4 هزار متر منازل آسیب دیده محرومان خبر داد و گفت: با توجه به شیوع کرونا، رویکرد کنگره شهدا به سمت خدمت‌محوری و محرومیت‌زدایی رفت.
 
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: با بهبود وضعیت استان یزد، یادواره‌های شهدا هم در نقاط مختلف استان یزد برگزار شد و در کنار این یادواره‌ها، بسته‌های معیشتی متعددی هم در میان نیازمندان توزیع شد.
 
پورشمسی گفت: متاسفانه آمار ازدواج در استان یزد طی سال‌های گذشته بسیار کاهش پیدا کرده بود و به همین دلیل یکی از برنامه‌های ما برگزاری 400 ازدواج آسان بود که خوشبختانه نزدیک به 1200 ازدواج آسان برگزار شد.
 
پورشمسی تصریح کرد: آن چیزی که در کنگره ها دنبال می شود احیای خاطرات رزمندگان و بازسازی فضای معنوی دوران دفاع مقدس در جامعه است و اگر نگاه کنیم در حقیقت دفاع مقدس یک دانشگاه تمام عیار و یک نعمت بسیار بزرگ برای مردم ما است.
 
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: امسال با توجه به اینکه کرونا در سال 99 داشتیم، سمت و سوی برنامه‌ها از همایش‌ها و برنامه‌های تجمعی به سمت خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی رفت.
 
وی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونا فضای برگزاری اجلاسیه بسیار محدود است و ما تنها می‌توانیم خدمت بخشی از خانواده‌های شهدا باشیم و مردم می‌توانند از ساعت 9 صبح این مراسم را از شبکه یزد و فضای مجازی مشاهده کنند.



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.