شناسه : 20456631
مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد:

۴۶۶۸ واحد مسکن مهر تا پایان شهریورماه امسال در یزد به بهره‌برداری می‌رسد


مدیر‌کل راه و شهرسازی استان یزد با اشاره به اینکه ۴۶۶۸ واحد مسکن مهر تا پایان شهریور امسال به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: تاکنون ۱۷ هزار و ۳۷۷ واحد مسکن مهر در استان یزد به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش یزد آوا، محمدرضا نقصان محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یزد، با اشاره به اینکه تعداد کل واحدهای مسکن مهر در استان یزد 22 هزار و 45 واحد است، اظهار داشت: در حال حاضر تعداد 17 هزار و 377 واحد آن به بهره‌برداری رسیده و در اختیار مالکان این واحدها قرار گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با تاکید بر اینکه روند ساخت و تکمیل این واحدها در حال پیگیری است، بیان کرد: در سال گذشته تعداد 2 هزار و 392 واحد مسکن مهر در استان یزد افتتاح شد.

نقصان محمدی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه تکمیل واحدهای مسکن مهر باقی‌مانده در یزد، گفت: باقیمانده واحدهای مسکن مهر در استان یزد چهار هزار و 668 واحد است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با اشاره به باقیمانده واحدهای مسکن مهر تصریح کرد: از تعداد 4هزار و 668 واحد، یک هزار و 65 واحد آن آماده افتتاح در 3 ماهه ابتدای امسال است.

وی به اهمیت تکمیل و تحویل واحدهای باقیمانده به متقاضیان اشاره کرد و افزود: مابقی واحدها به یاری خداوند تا پایان سه ماهه دوم امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.