شناسه : 27896328
مديركل اوقاف و امور خيريه استان يزد:

۸۴۰۰ مسافر در امامزادگان استان یزد اسکان یافتند


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از اسکان مسافران نوروزی در جوار ۲۳ امامزاده خبر داد و گفت: تاکنون ۸ هزار و ۴۰۰ زائر در امامزادگان استان یزد اسکان یافته‌اند.

به گزارش یزد آوا به نقل از مهر، حجت‌الاسلام حسین زارع زاده از اسکان دائم و موقت مسافران نوروزی در جوار ۲۳ امامزاده و بقعه متبرکه در استان خبر داد و اظهار داشت: از ۲۸ اسفندماه تا پایان روز سوم فروردین ۸ هزار و ۴۰۰ زائر و مسافر نوروزی در امامزادگان و بقاع متبرکه اسکان داده شده‌اند.

وی همچنین از آغاز طرح آرامش بهاری از ۲۷ اسفندماه در امامزادگان استان یزد خبر داد و افزود: این طرح تا ۱۵ فرودین ماه سال جاری به منظور تقویت باورهای دینی، مذهبی و بهره برداری مطلوب از فضای معنوی امامزادگان ادامه دارد.

زارع‌زاده یادآور شد: در قالب این طرح برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه‌ای برای زائران و مسافران همچون برپایی ۲۵ خیمه معرفت در بقاع شاخص استان با حضور مبلغان حوزه علمیه قم، برگزاری مسابقات فرهنگی، اقامه نماز جماعت، ایستگاه صلواتی و برپایی نمایشگاه اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری در ۵۵ بقعه و امامزاده استان در حال برگزاری است، تصریح کرد: بنابر گزارش‌های رسیده از امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر استان به ستاد طرح نوروزی آرامش بهاری در اداره کل اوقاف استان یزد، بیش از ۵۰ هزار نفر همزمان با لحظه تحویل سال در امامزادگان و بقاع متبرکه استان حضور داشتند.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.