Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه مطرح کرد

«واردات بی رویه» یعنی توسعه اشتغال اجنبی ها و آسیب رسانی به اقتصاد داخلی


امام جمعه ابرکوه گفت: باید از واردات کالاهای غیرضروری که مشابه آن در داخل است، خودداری کرد، چراکه هر کس در هر منصبی از این فتوای تاریخی رهبر معظم انقلاب تمرّد کند، خود به خود معزول است.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه امروز در خطبه های نماز جمعه، با اشاره به نام سال اظهار کرد: نامگذاری سال با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب بیانگر این است که وضعیت کشور از نظر تولید و اشتغال مناسب و رضایت بخش نیست.

حجت الاسلام حسینی افزود: رئیس جمهور محترم در نامه ای به مقام معظم رهبری با قدردانی از رهنمودهای راهگشای ایشان در نخستین روز از سال نو، بیانات ایشان را مایه دلگرمی خادمان ملّت و فعاّلان اقتصادی خواند. وی در نخستین جلسه هیئت دولت در سال جدید گفت که همه قوا، نهادها و نیروهای مسلّح باید برای تحقّق هر چه بیشتر اقتصاد مقاومتی به میدان بیایند و توسعه تولید و اشتغال را وظیفه شرعی و ملّی دانست و قول صدور دستورالعملی را برای اجرای منویات مقام معظم رهبری داد.


واردات بی رویه یعنی توسعه تولید و اشتغال برای اجنبی ها
خطیب جمعه ابرکوه گفت: با این حال چشم امید ملت به تدابیر دولت است، تا از شیوه های اقتصادی که بر پایه سیاست خارجی گره خورده فاصله بگیرد و هم و غم خود را بر پرهیز از واردات کالاهای خارجی خصوصاً آنهایی که در کشور قابل تولید است، متمرکز سازد و به تولید و اشتغال در داخل همت گمارد.

حسینی تصریح کرد: با واردات بی رویه برای کارگران چینی، ترکی و اجنبی تولید و اشتغال ایجاد می کنیم و با کم لطفی به تولیدات داخلی به نظام اقتصادی کشور آسیب می رسانیم.


هر کس در هر منصبی از فتوای رهبر تمرّد کند، خود به خود معزول است
وی گفت: فتوای تاریخی رهبر حکیم انقلاب اسلامی باید نصب العین دولت، سرمایه گذاران و عناصر تأثیرگزار در نظام اقتصادی کشور قرار گیرد، که به حرمت واردات کالاهایی که نمونه آن در داخل تولید می شود تصریح نمودند. فتوائی که همچون فتوای میرزای شیرازی حقاً و انصافاً تأثیرگذار در عرصه های سیاسی و اقتصادی کشور است و اجرای این حکم امروزه بر همه ملت به عنوان یک الزام شرعی است.

این مقام مسئول تاکید کرد: انتظار ملت از دولت و مجلس این است که خود را شرعاً ملزوم به عمل به این فتوای تاریخی بدانند چرا که مشروعیت منصب شان از ولایت فقیه است و هر مقامی یا نماینده ای که در امر اجرا یا تقنین تمرّد از این فتوا نماید، خود به خود معزول است و باید از مسئولیتش کنار رود.

وی با اشاره به 12 فروردین سالروز استقرار نظام ارزشی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: این روز، روز فرجام و به نتیجه رسیدن انقلاب اسلامی و به ثمر نشستن خون صدها هزار شهید و ایثارگر است، که پس از رفراندوم بی نظیر ملی که نود و هشت و دو دهم درصد مردم به جمهوری اسلامی رأی دادند، با اعلام رسمی حضرت امام خمینی (ره) در کشور مستقر شد.

حسینی خاطر نشان کرد: دوازده فروردین روز بزرگی است، زیرا از در روز ساختار نظام جدید سیاسی اجتماعی به عنوان حاکمیت جمهوری اسلامی شکل گرفت و استقرار یافت.

امام جمعه ابرکوه با نزدیک شدن به سیزده فروردین روز طبیعت توصیه کرد: همه سعی کنیم با آشتی با طبیعت سلامت آن را حفظ کنیم تا آب و هوا و زمین پاک داشته باشیم و محیط طبیعت را به زباله دانی تبدیل نکنیم.

وی در پایان گفت: آرزوی شفای عاجل و صحت کامل سید نبی رسولی فرماندار ابرکوه که تمام تلاش خود را برای پیشرفت و شکوفایی شهرستان در طبق اخلاص گذاشته است، را از خداوند مننان خواستاریم.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد