Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

الوعده وفا؛ وعده برخورد قاطع با اصناف متخلف انجام شد

اجرای حکم نصب بنر برای واحد میوه‌فروشی متخلف در ابرکوه+ عکس


یک واحد صنفی میوه‌فروشی به علت گران‌فروشی، محکوم به نصب پارچه و پرداخت جزای نقدی شد.

به گزارش سرو ابرکوه؛ ظهر امروز یکی از واحدهای صنفی میوه‌فروشی در ابرکوه، به علت گران‌فروشی محکوم به نصب بنر تخلف و پرداخت جزای نقدی شد.

به علت تکرار تخلف گران‌فروشی حکم نصب بنر اجرا شد
سیدمحمد هاتفی اردکانی قاضی اداره تعزیرات حکومتی ابرکوه، در حین اجرای این حکم، اظهار کرد : واحد صنفی میوه‌فروشی به علت تکرار تخلف گران‌فروشی و رعایت نکردن تذکرات مسئولین مربوطه در این خصوص، به پرداخت جزای نقدی و نصب پارچه تا اطلاع ثانوی شد.

هاتفی با اشاره به این‌که این واحد تجاری پس از 4 مرتبه تذکر بازهم به تخلف خود ادامه داده بود، افزود : در حال حاضر این پارچه به مدت یک ماه بر درب این مغازه نصب خواهد شد و چنانچه برای بار پنجم تخلف گران‌فروشی و یا هر مورد دیگر ادامه پیدا کند، ضمن پلمپ واحد مذکور، پروانه فعالیت آن به مدت 6 ماه تعلیق خواهد شد.

الوعده وفا؛ وعده‌هایی که مبنی بر برخورد قاطع با متخلفان اصناف به مردم داده‌ بودیم، اجراشده و ادامه دارد
محمدحسین ابراهیمی دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه، ضمن تشکر از برخورد قاطع اداره تعزیرات تأکید کرد : وعده‌هایی که مبنی بر برخورد قاطع و مجددانه با متخلفان اصناف به مردم داده‌شده است، اجراشده و ادامه دارد.

ابراهیمی تصریح کرد : از حق‌وحقوق مردم در چهارچوب قانون دفاع خواهیم کرد و روند بازدید و نظارت بر اصناف مختلف به‌ویژه در این ایام با توجه به فرارسیدن سال جدید که مردم بیشتر برای رفع نیازهایشان خرید می‌کنند، بر قوت خود باقی است.

درصورتی‌که تخلف واحد صنفی در زمینه‌های مختلف گران‌فروشی، رعایت نکردن بهداشت و... محرز شود، بدون ملاحظه درب آن واحد تجاری پلمپ شده و پرونده به اداره تعزیرات ارجاع داده می‌شود.

گفتنی است در اجرای این حکم، سید مسعود میرحسینی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و بازرس این اداره و خبرنگاران شهرستان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 4.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد