Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با اهداء لوح تقدیر؛

امام جمعه ابرکوه از فیلمساز جوان ابرکوهی تقدیر کرد+ عکس


امام جمعه ابرکوه، با اهداء لوح تقدیر از فیلمساز جوان ابرکوهی تقدیر کرد.

به گزارش سرو ابرکوه، سید سجاد ابطحی فیلمساز جوان ابرکوهی که توانست با «پرواز» سه عنوان برتر کشوری را در جشنواره ملی فیلم کوتاه، از آن خود کند، همراه با رئیس اداره ارشاد و تعدادی دیگر هنرمندان شهرستان با امام جمعه ابرکوه دیدار کردند.

جزئیات بیشتر خبر را در اینجا بخوانید: درخشش«پرواز» ساخته فیلمساز جوان ابرکوهی در جشنواره ملی فیلم های ورزشی.


حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان با صحه گذاری بر کارهای هنری هنرمندان ابرکوه گفت: اگر بر این باوریم که هنر دمیدن روح تعهد در کالبد جامعه است پس هنرمند متعهد، تندیس تعهد است.


حسینی افزود: وقتی کارهای ارزشی شما هنرمندان ابرکوهی را در عرصه تولید فیلم می بینم، که با دست خالی زیباترین جلوه های هنری را خلق می کنید، منشعف می شوم و امید روزی را دارم که استعداهای بالقوه در این شهرستان فعلیت یابد و شعرا، قصه نویسان، پی اس نویسان فیلم و تئاتر، نمایشگران و خوشنویسان، بر تارک استان و کشور بدرخشند.


ابطحی ضمن ابراز خوشحالی از این دیدار گفت: از دوران دبیرستان انگیزه زیادی برای فیلمسازی داشتم و همین علاقه باعث شد، در آن دوران، جایزه جشنواره فیلم کوتاه که برگزیده کشوری بود، به یکی از آثار من تعلق بگیرد.


فیلمساز جوان افزود: در حال حاضر نیز فیلم کوتاه پرواز، دومین جایزه ملی را در سه بخش مستند سازی، ویژه و جوانان به خود اختصاص داد و به جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایتالیا راه یافته است.


وی خاطر نشان کرد: نگاه حامیانة مسئولان به هنرمندان شهرستان، انگیزه ای مضاعف در آنها ایجاد خواهد کرد، همچنان که بخاطر عدم حمایت مسئولین، غبار محرومیت را بر چهره کارهای هنری خود احساس می کنیم.


ابطحی با بیان این مطلب که پیام تبریک مسئولان، برای جوانان انگیزه بخش است، عنوان کرد: با حمایت های آنها، ظرفیت ها و استعدادهای ابرکوه قابلیت درخشش و تأثیر بیشتر در حوزه فیلم و سینما با ارائه کارهای ارزشی در شهرستان، استان و کشور را دارند.


در پایان این دیدار لوح تقدیر امام جمعه به ابطحی اهداء شد.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد