Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام‌جمعه بخش بهمن:

با بی‌مهری و جناح‌بازی، ورزش زورخانه‌ای را نابود نکنید/ دستگاه قضا؛ امید مردم برای گرفتن حقشان از تروریست‌های اقتصادی است/ ایران با زیاده‌خواهان و قلدران شوخی ندارد


امام‌جمعه بخش بهمن، گفت : در شرایط امروز که مفسدان اقتصادی (تروریست‌های اقتصادی)، طمع‌کاران و زیاده خواهان به جان بیت‌المال و معیشت مردم افتاده‌اند و در فکر پُر کردن جیب خود هستند، باید کسی باشد که با آنها برخورد کرده و حق مردم را ادا کند.

به گزارش سرو ابرکوه؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا علیزاده امام‌جمعه بخش بهمن، در خطبه‌های نماز ا اشاره به اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی اظهار کرد : این عظمت و اقتدار امروز به‌جایی رسیده است که آمریکا که ادعای ابرقدرتی دنیا را دارد، در مقابل ایران سرخم کرده و هرروز و هر بار واسطه‌ای می‌فرستد تا با ایران گفتگو و مذاکره کند.

حجت‌الاسلام علیزاده گفت : کشور ما که زمانی زیر سلطه آمریکا و حلقه‌به‌گوش آنها بود و برای هر کاری آمریکا باید اجازه می‌داد، از ملت ما حق توحش می‌گرفتند و توهین می‌کردند، اما امروز این کشور این‌قدر قوی و مقتدر شده که لرزه بر اندام آنها انداخته است.

ایران با زیاده‌خواهان و قلدران شوخی ندارد
وی افزود : به انهدام پهباد غول‌پیکر و گران‌قیمت آمریکا در دریان عمان توسط سپاه پاسداران، اشاره کرد و گفت : این اقدام که از برکات انقلاب است، همه آنها را شوکه کرد و حامل پیامی برای آمریکا و نوکرانشان در منطقه است، که ایران با کسی شوخی ندارد و پاسخ سخت، سریع و دندان شکن به زیاده‌خواهی و قلدری‌ها خواهد داد. 

رمز ماندگاری انقلاب عدم اعتماد به آمریکا است
به گفته وی، کشورهایی همچون مصر با ریاست جمهوری محمد مرسی نیز انقلاب کردند، ولی انقلاب آنها مصادره شد. علت به نتیجه نرسیدن نمونه این انقلاب‌ها، دوستی با اسرائیل و عربستان و اعتماد به آمریکا بود.

علیزاده تأکید کرد : عاقبت مرسی، صدام، قزافی، عمر البشیر و... باید عبرتی باشد برای کسانی که معتقدند با نزدیکی به آمریکا می‌توان کشوری پیشرفته و آینده‌ای روشن داشت.

مقام معظم رهبری ذخیره‌ای بود که انقلاب را شکوفا کرد/ ویژگی‌های منحصربه‌فرد رهبری
وی، ضمن یادآوری سالروز واقعه سوءقصد به جان آیت‌الله خامنه‌ای امام‌جمعه تهران در مسجد ابوذر، گفت : تقدیر الهی بر این بود که انقلاب اسلامی به کمال رسیدن خود را با ایشان تجربه کند.

خداوند چنین شخصیتی را به‌عنوان ذخیره ماندگار برای اسلام و انقلاب گذاشت، تا امروز نه‌تنها ایران، بلکه جهان اسلام از این نعمت بزرگ الهی برخوردار شود.

خطیب جمعه بخش بهمن، وفاداری به اصول و آرمان‌های انقلاب و راه امام راحل، سلامت و پاک دستی و ضدیت با فساد، صلابت و اقتدار و تأکید ایشان بر مقاومت و عدم مذاکره با دشمن، که نمونه آن عدم پذیرش پیام رئیس‌جمهور آمریکا به‌واسطه نخست‌وزیر ژاپن بود که جلوه‌ای از این صلابت و ایستادگی است، را از ویژگی‌های منحصربه‌فرد ایشان در طول 40 سال عمر بابرکت خویش، عنوان کرد که دیگر ملت‌ها به آن غبطه می‌خورند.

دستگاه قضا امید مردم برای گرفتن حقشان از تروریست‌های اقتصادی است
علیزاده، با گرامیداشت سالروز شهادت دکتر بهشتی و هفته قوه قضائیه و بیان گسترش چتر عدالت و برخورد با زمینه‌های فساد و مفسدان اقتصادی که دو ویژگی مهم این قوه است، بیان کرد : این دستگاه که یکی از دستگاه‌های اثرگذار کشور است فعالیت‌های مهمی در کارنامه خود دارد، ولی تا نتیجه مطلوب فاصله دارد.

وی تصریح کرد : مردم باید حس کنند جایی هست، که حق پایمال‌شده آنها را ادا کند. امروز در جنگ اقتصادی باید کسی باشد که با مفسدان اقتصادی و یا به تعبیر بهتر تروریست‌های اقتصادی، طمع‌کاران و زیاده خواهان که به جان بیت‌المال و معیشت مردم افتاده‌اند و در فکر پُر کردن جیب خود هستند، برخورد کند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد : دستگاه قضا با شروع گام دوم انقلاب و ریاست جدید آن، کارهای خوبی شروع کرد من‌جمله اخراج 60 قاضی متخلف، رسیدگی به اموال مسئولان که مسئولان را موظف کرد، اموال خود و خانواده خود را اعلام کنند و برخورد با دانه‌درشتان که انشاء الله ادامه‌دار است.

با بی‌مهری و جناح‌بازی، ورزش زورخانه‌ای را نابود نکنید
وی، در پایان ضمن گرامیداشت هفته فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای، گفت : یکی از تأکیدات اسلام ورزش است خصوصاً ورزش‌هایی که آمیخته با آموزه‌های دینی است.

علیزاده تأکید کرد : مثل ورزش زورخانه‌ای امروز ورزش شهر ابرکوه و بخش بهمن، که به جهت بی‌مهری و بی مدیریتی و جناج‌بازی از مسابقات استانی و کشوری بازمانده است. امید است مسئولین ذی‌ربط قبل از این‌که این ورزش نابود شود همچنان که زمین چمن را نابود کردند از خواب بیدار شوند.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد