Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس دادگستری ابرکوه؛

برکاتی که ابرکوه برای من داشت، هیچ شهر دیگری نداشته و نخواهد داشت/ اگر کسی حقی بر گردنم دارد حلالیت می طلبم


رئیس دادگستری ابرکوه در جمع مسئولین و جامعه حقوقی ابرکوه گفت: برکاتی که در مدت 8 سال خدمتم در ابرکوه نصیب من شد، در هیچ شهر دیگری وجود نداشته و بعد این نیز وجود نخواهد داشت.

به گزارش سرو ابرکوه، احمد رضا جلیلی رئیس دادگستری در مراسم تکریم و معارفه روسای دادگستری به جای اینکه بر طبق روال رسمی و طبیعی مراسم هایی از این قبیل، طومار بلندی از فعالیت ها و خدماتی که انجام داده است تهیه کند و برای مردم گزارش دهد، سنت شکنی کرد و این بار اندکی خودمانی تر با مردم این شهر سخن گفت و خداحافظی کرد.
جلیلی از ارائه گزارش چند صفحه ای که برای مردم و مسئولین تهیه کرده بود صرفنظر کرد و گفت: من بیش از 8 سال در ابرکوه با مردم این شهر زندگی کرده و در دادگستری فعالیت نمودم و با صراحت اعلام می کنم که برکاتی که این شهر برایم داشت و در این مدت نصیب من گشت، در هیچ شهر دیگری وجود نداشته و بعد از این نیز وجود نخواهدد اشت.
وی در ادامه ابراز داشت: سال های حضورم در ابرکوه برایم مثل یک روز گذشت و انگار همین دیروز بود که به عنوان رئیس جدید دادگستری ابرکوه معرفی شدم؛ سال ها من در بین مردم ابرکوه قضاوت کردم اما امروز از مردم می خواهم که در مورد من قضاوت کنند و عملکرد دادگستری شهرستان را ارزیابی نمایند.
رئیس دادگستری ابرکوه تصریح کرد: هر آمدنی را رفتنی در پی است و شکی در آن نیست، خوشا آنکه در مدت حضورش به خلق خدمت کند. من هم اکنون در پیشگاه خدا و تمامی شما سوگند یاد می کنم که در مدت خدمتم به مردم این شهر، همه توانم را گذاشتم و هر آن چه توانستم برای کمک به این مردم انجام دادم؛ حدود 9 هزار پرونده را مستقیما رسیدگی کردم و حدود 18 هزار پرونده نیز مربوط به شورای حل اختلاف بوده که مسلما در این تعداد اشتباهاتی وجود داشته است اما این اطمینان را به همه میدهم که هیچ اشتباهی از روی عمد صورت نگرفته است.
وی در ادامه گفت: در هیچ یک از پرونده هایی که رسیدگی کردم، نظر شخصی هیچ احدی را دخالت نداده و در نظر نگرفتم و تنها چیزی که در نظرم بوده و هست فقط رضای خدا و اجرای عدالت به بهترین شکل می باشد.
جلیلی ضمن تقدیر و تشکر از کلیه مسئولین شهرستان و روسای ادارات و مردم ابرکوه گفت: اگر موفقیتی در 8 ساله خدمت من نصیب دادگستری ابرکوه شده است، 90 درصد آن مرهون تلاش های بی دریغ کلیه همکاران قضایی و اداری می باشد که نه تنها همکار بلکه در بیشتر امور مشاور من نیز بودند.
احمد رضا جلیلی رئیس سخت کوش و دلسوز دادگستری ابرکوه سخنانش را با این جمله به پایان رساند: « مردم ابرکوه واقعا نجیب هستند؛ اگر کسی حقی بر گردنم دارد حلالیت می طلبم. »

 




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 2.0 stars out of 5.


حمید
ما کسی را حلال نمی کنیم حساب به روز قیامت
0 (0 Votes)
Posted on ۱۳۹۳/۰۶/۱۳ ۱۶:۳۲.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد