Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس بازداشتگاه و مجتمع اشتغال ابرکوه:

کاهش مشکلات مددجویان در گرو مساعت دادیار ناظر زندان و پرسنل قضایی


رئیس بازداشتگاه ابرکوه در حاشیه بازدید رئیس دادگستری و دادستان شهرستان گفت: با مساعدت دادیار ناظر بر زندان و سایر همکاران قضایی مشکلات مددجویان تا حدود زیادی مرتفع می گردد.

به گزارش سرو ابرکوه، احمد مورکیان رئیس دادگستری و علی محمد دشتکیان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان از مجموعه بازداشتگاه و مجتمع اشتغال و حرفه آموزی زندانیان این شهرستان بازدید کردند.
رئیس دادگستری و دادستان ضمن حضور در واحدهای اجرای احکام، فرهنگی و مددکاری از نزدیک با روند پیگیری پرونده های قضایی، اقدامات مددکاری و امور فرهنگی و اشتغال زندانیان که در جهت کاهش جمعیت کیفری و کاهش آسیب رفتارهای پر خطر صورت می پذیرد از نزدیک شده و همچنین از قسمت های مختلف بازدید و در جریان برنامه روزانه زندانیان قرار گرفتند.
محمد تقی دل آزاد دل آزاد رئیس بازداشتگاه و مجتمع اشتغال ابرکوه در حاشیه این بازدید اظهار داشت: بازدید رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان از این مجتمع و آشنایی با اقدامات صورت گرفته در مجتمع و همچنین بررسی مشکلات مددجویان نشان از توجه ویژه مسئولین به این قشر از جامعه داد.
در آزاد در ادامه ضمن قدردانی از زحمات پرسنل قضایی شهرستان در رابطه با مسائل مددجویان خاطر نشان کرد: با مساعدت دادیار ناظر بر زندان و سایر همکاران قضایی مشکلات مددجویان تا حدود زیادی مرتفع می گردد و نور امیدی در دل آنها جهت بازگشت به جامعه و داشتن یک زندگی عادی به وجود می آورد.
روابط عمومی بازداشتگاه و مجتمع اشتغال ابرکوه




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد