Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا


مدیر کل زندان‌های یزد از بازداشتگاه و مجتمع اشتغال ابرکوه بازدید کرد


مدیر کل زندان های یزد، از مجموعه بازداشتگاه و مجتمع اشتغال شهرستان ابرکوه بازدید کردi و فعالیت مددجویان را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از روابط عمومی بازداشتگاه و مجتمع اشتغال ابرکوه؛ رضا ذوالفعلی نژاد مدیرکل زندان های یزد، از مجتمع اشتغال شهرستان ابرکوه بازدید و فعالیت های مددجویان در واحدهای مرغداری – دامداری و باغات مجتمع اشتغال را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در جلسات جداگانه ای با پرسنل بازداشتگاه و مجتمع اشتغال و مددجویان دیدار و توصیه های لازم را جهت ارتقاء بیش از پیش اهداف سازمانی ارائه کرد.

مدیرکل زندان های استان یزد اصلاح و تربیت را از مهمترین برنامه های خود در استان یزد عنوان و پرسنل را به کار ایثارگرانه و نگاه نوع دوستانه به مددجویان دعوت کرد.

ذوالفعلی نژاد افزود: در بازدیدها و بررسی هایی که طی دو روز در ابرکوه داشتیم اقدامات مسئولین و پرسنل بازداشتگاه و مجتمع اشتغال ابرکوه در حوزه کاهش جمعیت کیفری و اشتغال مددجویان کاملا مشهود و قابل تحسین است.

گفتنی است روسای ادارات حفاظت و اطلاعات و بازرسی و سرپرست بنیاد تعاون و فرمانده یگان حفاظت اداره کل در این بازدید حضور داشتند.

انتهای پیام/ ک




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد