Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن:

بحث شورایی شدن رهبری و تضعیف روحیه انقلابی؛ مقدمه نفوذ دشمن است


امام جمعه بخش بهمن گفت: کسانی که بحث شورایی شدن رهبری را مطرح می کنند، هدفی جزء تضعیف جایگاه رهبری ندارند و طرح آن مقدمه نفوذ دشمن است.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن در هفته دفاع مقدس در جمع پیشکسوتان و بازنشستگان سپاه گفت: پس از پیروزی انقلاب دشمنان با روش های مختلفی همچون راه اندازی بحران ها و شورش های قومی، کودتا و ترور شخصیت ها و... سعی در توقف، انحراف و نابودی انقلاب داشتند.


علیزاده اظهار کرد: پس از شکست های مفتضحانه، جنگ نظامی تمام عیار علیه ایران اسلامی راه انداختند، که این جنگ تمام سرزمین کشورمان اعم از شهر و روستا را در برگرفت. اما ملت ایران با همه مشکلات از این جنگ سربلند بیرون آمد.


وی افزود: در حال حاضر دشمن نیز ساکت ننشسته و جنگ فرهنگی که به مراتب سخت تر از جنگ هشت ساله می باشد، را راه اندازی کرده است که به صورت خاموش و خزنده، جامعه، خانواده های ما، انقلاب و دستاورهایش را تهدید می کند.


امام جمعه بخش بهمن عنوان کرد: ترویج فساد و فحشا، توزیع مواد مخدر، رشوه خواری، اشاعه فرهنگ ابتذال و پوچ گرایی بخشی از ابزار جنگی این جنگ نرم است. 


وی گفت: امروز وظیفه پاسدران بازنشسته، صیانت از نظام است که این کار کمتر از حضورشان در خطوط مقدم جبهه نیست. پیشکسوتان و تجربه اندوختگان، باید تهدید های علیه انقلاب در هر مقطعی را بشناسند و با زبان، قلم و بصیرت افزایی، تجربه های 8 سال دفاع مقدس را در اختیار نسل امروز قرار دهند.


علیزاده تصریح کرد: یکی از آسیب های این انقلاب که دشمن هم زیاد روی آن کار می کند و برنامه دارد، تضعیف رهبری است. استحکام این نظام، همان‏گونه که در قانون اساسی آمده است، وابسته به اصل ولایت فقیه می باشد و مادامی که خدشه‏ای به این اصل وارد نیاید، براندازی انقلاب ناممکن خواهد بود.


وی خاطر نشان کرد: کسانی که در کشور بحث شورایی شدن رهبری را مطرح می کنند، هدفی جزء تضعیف جایگاه رهبری ندارند و طرح آن مقدمه نفوذ دشمن است.


این مقام مسئول اذعان کرد: آسیب دیگر تضعیف اندیشه و روحیه انقلابی گری است، که تضعیف روحیه انقلابی در جامعه راه نفوذ دشمن را هموار می‌کند.


علیزاده همچنین ابتذال فرهنگی و سوء مدیریت مدیران انقلاب را از آسیب های دیگر برشمرد و گفت: سوء مدیریت و انتخاب مدیران ضعیف، ظلم بزرگی به مردم و انقلاب  است و این امر می‌تواند پایه‌های نظام را سست و مردم را از تداوم انقلاب مأیوس و دلسرد کند.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد