Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

گزارش میدانی/اشتیاق مردم ابرکوه در روز 22 بهمن 94؛

بخاطر سربلندی کشورم آمدم/ حضور در راهپیمایی پیش درآمد انتخابات است/ شعار همدلی و همزبانی با این حضور محقق شد/حضور مردم و مسئولین قوت قلب نظام است


مردم ابرکوه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضوری حماسی داشته و انگیزه های اشتیاق خود برای این حضور چنین بیان کردند...

صبج امروز خبرنگار سرو ابرکوه، به میان مردم حاضر در راهپیمایی عظیم یوم الله 22 بهمن رفت تا از انگیزه آنان برای حضور در راهپیمایی آگاه شود.

 

علی فلاح زاده نوجوان 12 ساله ابرکوهی گفت: من به خاطر سربلندی کشورم و اطاعت از  امر رهبر به راهپیمایی آمدم. از مردم می خواهم با حضور در انتخابات مشت محکمی به دهان تمام منافقان و فتنه گران مخصوصا آمریکا و اسرائیل بزنند.

 


خانم حیاتی زاده تصریح کرد: امروز تنها حکومتی که در جهان داعیه اسلام و تشیع دارد حکومت ایران است و مردم با حضور خود در راهپیمایی حمایت خود را از این نظام اعلام کردند؛ لذا از مردم همیشه در صحنه می خواهم با حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح؛ به کسی رای دهند که پشتیبان این نظام و ولایت امام زمان(عج) باشد.

 


حضور مردم دشمن را وادار به عقب نشینی می کند
حسین ملک خانی روحانی خط آهن قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) خاطرنشان کرد: امسال به دلیل وجود مسائل منطقه ای، گروه های صهیونیستی، تکفیری، وهابیت و مشکلاتی که متاسفانه در جهان اسلام پدید آورده اند و در رأس این قضایا هدفشان جمهوری اسلامی است، حضور در راهپیمایی حساس تر بوده است.


وی افزود: حضور مردم هر چه چشمگیرتر باشد دشمن را وادار به عقب نشینی کرده و خواسته های او را تغییر می دهد. دشمن متوجه می شود هر چقدر هم فشارها را بیشتر کند، مردم از اصول خود دست نمی کشند. اگر روزی مرزهای ما شلمچه، خرمشهر و طلائیه بود امروز مرزهای ما ونوزوئلا و سوریه و یمن است چرا که دشمن جهان تشیع را هدف قرار داده است.


ملک خانی ادامه داد: من ابرکوهی نیستم اما از حضور پرشور و بی نظیر مردم ابرکوه در راهپیمایی 22 بهمن امسال و همچنین تلاش های فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان قدردانی می کنم.

 

مردم حضور یافتند تا دشمنان نظام را زمین گیر کنند
سید نبی رسولی فرماندار ابرکوه ضمن قدر دانی از حضور پرشور و حداکثری مردم در راهپیمایی امسال، اظهار کرد: خدا را شاکریم که مردم قهرمان و همیشه در صحنه ابرکوه در راهپیمایی 22 بهمن، حماسه ای جدید آفریدند.


رسولی افزود: ملت ایران نیک می دانند که نظام جمهوری اسلامی ایران اقتدار جهانی دارد و برای همگان مایه مباهات است؛ مردم حضور یافتند به این دلیل که دشمنان دین و به ویژه استکبار را زمین گیر کنند.


وی ادامه داد: این حضور به تعبیر امام خمینی(ره) حضوری دشم شکن بود، زیرا مردم نشان دادند هرگز ولایت را تنها نمی گذارند و تا آخرین نفس مطیع فرمان ایشان خواهند بود.

 


محمد پوررجبی یکی از سربازان ابرکوه بیان کرد: مردم امروز با حضور پرشور خود، شعار همدلی و همزبانی را محقق کردند و بار دیگر مشت های گرده کرده خود را بر دهان استکبار جهانی، کوبیدند.

 


هرگز پشت رهبر را خالی نمی کنیم
اکبر محرمی مدرس دانشگاه پیام نور گفت: هدفم از شرکت در راهپیمایی این است که بگویم، هرگز پشت رهبرمان را خالی نمی کنیم. من خودم اهل تهران هستم ولی امروز وحدت و یکپارچگی را در حضور پرشور مردم و مسئولین شهرستان ابرکوه مشاهده کردم.

 


مصیب اکبری که یکی از عشایر روستای هارونی است ابراز کرد: حضور امروز مردم در راهپیمایی مشتی محکمی است بر دهان آمریکا.

 

مردم برای حفظ نعمت «امنیت» در انتخابات شرکت کنند
حسین حاتمی شهردار ابرکوه اظهار کرد: 22 بهمن شیرازه بند همه سلائق، علائق، اقوام، ملیت ها و طیف های مختلف در نظام مقدس جمهوری اسلامی است. از همه ملت شریف و تلاشگر ایران دعوت می کنم تا برای حفظ نعمت بزرگ امنیت، وحدت و برای توسعه کشور با تمام توان و هر چه پرشکوه تر در انتخابات شرکت کنند.

 


علیرضا فلاح زاده مدیر روابط عمومی صدا و سیمای استان یزد تأکید کرد: حضور مسئولین در کنار مردم قوت قلبی است برای شهرستان و نظام جمهوری اسلامی ایران؛ لذا این مردم باید حضورشان را تا پای صندوق های رأی نیز ادامه دهند.

 


حضور در راهپیمایی پیش درآمد انتخابات است
جواد عادل دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: همان طور که انتظار می رفت امسال باتوجه به شرایط کشور و جهان در حوزه های مختلف، حضور مردم در ابرکوه پر رنگ تر از هر سال بود. این حضور پیش درآمد بسیار خوبی برای حضور دوم مردم در انتخابات 7 اسفند ماه است.

 


خانم رضایی پور گفت: ما آمده ایم فقط به خاطر پاسداشت خون شهدا و جاوید نگاه داشتن یاد آن دلاور مردان. امروز آمدیم تا از امر رهبرمان اطاعت کنیم و خوب می دانیم تا وقتی از مقام معظم رهبری تبعیت کنیم، این انقلاب نیز پابرجا است.

 


فاطمه صفایی یکی از دانش آموزان حاضر در راهپیمای گفت: برای حمایت از میهنم در راهپیمایی شرکت کردم.

 


خانم فلاح زاده یکی از مادران دیار کویری ابرکوه اذعان کرد: حضور مردم در این راهپیمایی به دوست و دشمن می فهماند که ما همیشه پشتیبان اسلام و ولایت هستیم.

 


انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد