Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه مطرح کرد

تبعیت از رهبر و حضور در انتخابات راه تثبیت انقلاب/ 7 اسفند سند حمایت مردم ابرکوه به نظام امضا می شود


رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه ضمن دعوت مردم به حضور پرشور در انتخابات گفت: تبعیت از مقام معظم رهبری و خلق حماسه سیاسی انتخابات راه تثبیت و اعلام حمایت همگانی از انقلاب است.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام کاظم دشت آبادی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ضمن اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو در کشور، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، انتخابات یکی از فعالیت های مهم در راستای تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد که همواره از سوی مردم مهم تلقی می‌شود.

دشت آبادی تصریح کرد: تعدد اخبار منتشر شده از سوی رسانه های بین المللی در رابطه با انتخابات ایران، نشان از نقشه های شوم و پوچی دارد که دشمنان در راستای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در سر می پرورانند.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می کند با تبلیغات سوء، حضور حداکثری مردم در این صحنه سرنوشت ساز را کمرنگ نمایند، تأکید کرد: حضور گسترده مردم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلام و همچنین پنجمین دوره مجلس خبرگان، خط بطلانی بر نقشه های شوم دشمن است که بار دیگر حماسه ای عظیم را در مقابل چشم جهانیان رقم خواهند زد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه خاطرنشان کرد: تبعیت از مقام معظم رهبری(حفظ الله) و خلق حماسه سیاسی در این انتخابات راه تثبیت و اعلام حمایت همگانی مردم از انقلاب اسلامی در مقابل توطئه های دشمنان داخلی و خارجی کشور و نظام می باشد.

دشت آبادی ادامه داد: پس از گذشت سی و هفت سال از انقلاب شکوهمند ایران، مردم همیشه به امر انتخابات ارزش نهاده و در هیچ برهه زمانی نسبت به این موضوع بی تفاوت نبوده اند؛ لذا حضور مردم مانع تحقق اهداف دشمن شده  و باعث به وجود آمدن سکته سیاسی بر پیکره وجودی آن ها می شود.

وی در خاتمه ضمن دعوت عمومی از مردم شهرستان ابرکوه برای حضور در انتخابات، اذعان کرد: مردم شهرستان که در همه عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و... ولایتمداری و علاقه خود را به نظام و انقلاب ثابت کرده اند، انشاالله بار دیگر نیز در روز ۷ اسفند سند حمایت خود از نظام را امضا می کنند.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد