Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

صبح امروز انجام شد

تجلیل از مربیان و سرپرستان تیم های ورزش بانوان ابرکوه + تصاویر


صبح امروز مراسم تجلیل از مسئولین هیئت های ورزشی، مربیان و سرپرستان تیم های ورزشی بانوان شهرستان با حضور معاون فرماندار ابرکوه انجام شد.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح امروز طی نشستی با حضور غلامرضا حیدری معاون فرماندار، از تلاش های مربیان، مسولین هیئت های ورزشی و سرپرستان تیم های ورزش بانوان شهرستان تجلیل شد.

طی این مراسم شهره حاجی زاده مسئول ورزش بانوان ابرکوه، ورزش را تنها سرگرمی و تفریح سالم بانوان عنوان کرد و از مسئولین خواستار حمایت از ورزشکاران و تلاش در راستای بهبودی وضعیت ورزش بانوان شهرستان، شد.

رضا خاموشی رئیس اداره ورزش و جوانان نیز با بیان برخی از مشکلات و کمبودهای بخش ورزش، گفت: امسال بودجه ورزش و جوانان شهرستان نسبت به سال های گذشته افزایش داشته است اما بخش اعظم این بودجه صرف تعمیرات سالن های ورزشی می شود.

خاموشی تصریح کرد: با وجود کمبود امکانات بانوان ورزشکار شهرستان همیشه در سطح استان به موفقیت های بسیاری به ویژه در بخش ورزش همگانی دست یافته اند.

غلامرضا حیدری معاون فرماندار نیز به نقش ویژه بانوان در تربیت فرزندان، سلامت جامعه و حتی مدیریت بحران اشاره کرد و افزود: نشاط و شادابی جامعه در گرو ایجاد محیطی سالم برای رشد و پرورش فرزندان است که در این راستا ورزش نقش تعیین کننده دارد.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد