Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن:

رژیم صهیونیستی با تلاش برای استقلال اقلیم کردستان گور خود را می کند


امام جمعه بخش بهمن گفت: رژیم صهیونیستی با تلاش برای استقلال اقلیم کردستان، در صدد نزدیک شدن به مرزهای ایران است؛ اما سران رژیم صهیونیستی بدانند كه نزديكى به مرزهاى ايران، موجب تهديد بيشتر آنان خواهد شد.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه های نماز جمعه به دیدار رئیس جمهور ترکیه با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: آمریکا برای نا امن کردن منطقه، به جان هم انداختن مسلمانان و علی الخصوص منزوی کردن جمهوری اسلامی؛ داعش را پایه گذاری کرد اما سناریوی داعش با شکست مواجه شد و آمریکا به اهدافش نرسید بعد از آن، آمریکا موضوع دیگری را به اسم تجزیه بعضی کشورها از جمله عراق را در برنامه خود قرار داد تا بتواند کشورهای پیرامونی را تحت تاثیر قرار دهد.

وی بحث تجزیه عراق و استقلال کردستان را  موجب ناامن شدن و بی ثباتی منطقه برشمرد و گفت: اقلیم کردستان عراق بداند که موجودیت و مصون ماندش از تعرضات داعش را مدیون جمهوری اسلامی است؛ لذا باید از این اقدام که موجب بی ثباتی منطقه می شود دست بردارد چون اگر این اتفاق بیفتد و عراق تجزیه شود فردا اهل سنت و بعد از آن شیعیان هم خواهان جدایی خواهند بود و دیگر چیزی به نام عراق وجود نخواهد داشت.

رژیم صهیونیستی با تلاش برای استقلال اقلیم کردستان گور خود را می کند
حجت الاسلام علیزاده تاکید کرد: رژیم صهیونیستی با تلاش برای استقلال اقلیم کردستان، در صدد نزدیک شدن به مرزهای ایران و در نتیجه منافعی برای خودش است؛ اما سران رژیم صهیونیستی بدانند كه نزديكى به مرزهاى ايران، نه تنها منافع آن‏ها را تأمين نمى‏كند، بلكه بعكس موجب تهديد بيشتر آنان خواهد شد و باعث میشود در دام اطلاعاتی، امنیتی ایران افتاده و گور آن ها زودتر کنده شود.

این مقام مسئول شهید حججی را معجزه الهی در عصر حاضر عنوان کرد و گفت: امروز دشمنان تلاش گسترده ای دارند که در این دنیای پر زرق و برق مخصوصا با وسائل ارتباط جمعی چون شبکه های ماهواره ای  و اینترنتی جوانان ما را از راه انقلاب و امام و شهدا باز دارند.

علیزاده افزود: اما جوانانی چون حججی ها پیدا می شوند که نه تنها مجذوب و تشنه راه  امام و انقلاب و شهدا هستند، بلکه به فرموده رهبر انقلاب، مایه آبرو و عزت کشور و انقلاب می شوند؛ این مجذوبیت و تشنگی به فرهنگ ایثار و شهادت امید دشمن را نا امید کرده و به فضل خداوند امیدشان به گور خواهند برد.

کشتار آمریکا نشان از بی ثباتی و ناامنی دولتمردان آن کشور است
خطیب جمعه مهردشت در بخش دیگر از سخنان خود حادثه تیر اندازی در لاس و گاس امریکا و کشته شدن بیش از 60 نفر را نشان از بی ثباتی و ناامنی آمریکا دانست و گفت: این کشتار، یکی از هولناکترین کشتارهای تاریخ آمریکا بوده است، اگر کار داعش باشد یعنی آمریکا با تمام تجهیزات امنیتی و ابزارهای دقیق حرفی برای گفتن در کنترل مهاجران تروریسم ندارد، و اگر کار آنان نباشد با وجود آزادی سلاح در آمریکا و وقوع چنین کشتارهایی دیگر نیازی به عوامل خارجی مثل داعش نیست و به نوعی داعش داخلی در سرتاسر ایالات متحده وجود دارد که آن را نابود می کند.

وی در پایان به نقش زينب(س) و كاروان اسراى آل الله‏ در شكست جنگ نرم يزيديان پرداخت و اذعان کرد: نقش امام سجاد و زینب کبری علیهم السلام این است که رسالت امام حسین(ع) و حضور عزتمندانه وی را در جنگ تمام سازند، این مهمترین راه برای مبارزه با جنگ نرم یزیدیان و بصیرت افزایی بود و این دو بزرگوار در اولین تقابل در مجلس یزید دست به روشنگری زده و جامعه خواب زده را بیدار کردند.

امام جمعه مهردشت در پایان از دست اندرکاران برنامه های عزادراری سید الشهدا(ع) در این شهر و خصوصا تجمع بزرگ عزادران در روز هشتم محرم قدر دانی کرد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد