Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

معاون دادگستري يزد در ابرکوه عنوان کرد

ضرورت تعامل دستگاه قضايي و پليس در پیشگیری از وقوع جرم


معاون دادگستري يزد در جلسه تعامل قضايي با پلیس ابرکوه گفت: تعامل پليس و دستگاه قضايي در پيشگيري از وقوع جرايم سازنده است.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از پايگاه خبري پليس، محمدرضابهشتيان معاون دادگستری استان یزد در ديدار با فرمانده انتظامي شهرستان ابرکوه، تعامل دستگاه قضايي و انتظامي را باعث افزايش امنيت جامعه دانست و افزود: تعامل اين دو دستگاه اعتماد عمومي را به همراه خواهد داشت.

 

وي خاطرنشان كرد: وظيفه همه ما برخورد قانوني با مجرمان است و نيروي انتظامي شهرستان نيز با تلاش شبانه روزي عرصه را بر مجرمان سخت کرده و تلاش هاي پليس بر هيچ کس پوشيده نيست که حاصل اين تلاش برقراري امنيت پايدار است.

بهشتيان با تاکيد بر لزوم مشارکت و همراهي تمام اقشار مردم در تامين و حفظ امنيت اجتماعي پايدار گفت: تعامل و هماهنگي بين پليس و دستگاه قضايي
در پيشگيري از وقوع جرايم سازنده است.

سرهنگ احمدکمالي فرمانده انتظامي شهرستان ابرکوه در ادامه ضمن تقدير و تشكر از تعامل دستگاه قضايي با پليس با تأكيد بر همكاري و تعامل تنگاتنگ نيروي انتظامي به عنوان ضابط قضايي با دادگستري، تأمين امنيت براي آحاد جامعه را بسيار مهم توصيف كرد.

وي با ارائه گزارشي از وضعيت جرايم در اين شهرستان گفت: پليس براي همکاري با دستگاه قضايي و ساير نهادها با هدف مقابله با مجرمان و سالم سازي محيط هاي اجتماعي آمادگي کامل دارد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد