Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس اتحادیه مصالح ساختمانی اردکان مطرح کرد

فشارهای مالیاتی و رکود در بازار مسکن؛ علت تعطیلی بیش از نیمی از واحدهای مصالح فروشی اردکان


رئيس اتحاديه فروشندگان مصالح ساختماني اردکان گفت: رکود در بازار مسکن و فشارهای مالیاتی؛ علت تعطیلی بیش از نیمی از واحدهای مصالح فروشی اردکان است.

به گزارش سرو ابرکوه؛ رئیس اتحادیه صنف فروشندگان مصالح ساختمانی اردکان در مصاحبه با اردکان گویا در خصوص وضعیت بازار گفت: 23 سال است که در این بازار کار می کنم و تلخی وشیرینی زیادی چشیده ام اما هیچ وقت بازار را به این حد کساد ندیده بودم.

حسن پایدار اردکانی با اشاره به آمار بالای ابطالی پروانه کسب افزود: در طی یک سال بیش از 10 واحد تعطیلی مصالح فروشی و آهن آلات در اردکان داشتیم و دیگر واحد ها نیز با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته اند و در آستانه ی تعطیلی هستند.

وی ادامه داد: بسیاری از این واحد های مصالح فروشی برای حفظ آبرو تعطیل نمی کنند و حاضرند طلای زن و فرزند خود را بفروشند ولی درب مغازه ی خود را باز نگه دارند.

مصالح فروش با سابقه اردکانی تاکید کرد: رکود بازار ساخت و ساز یکی از علت های اصلی تعطیلی واحد های فروش مصالح در اردکان است، این که می گویند از رکود رد شده ایم شوخی بیش نبوده است.

پایدار با تاکید بر وضعیت بد بازار فروش در همه ی واحد های صنفی و کارخانه ها خاطر نشان کرد: در این رکود که ساخت وساز پایین و میزان فروش کم شده است بجای این که دولت کمکی کند با مالیات های بالا تیشه به ریشه ی مصالح فروشان می زند و با گرفتن مالیات های زیاد باعث تعطیلی نیمی از مصالح فروشی های اردکان شده است.

وی اظهار داشت: چندین بار برای اعتراض به این فشارهای مالیاتی  به اداره ی دارایی رفته ام اما نتیجه ای حاصل نشده است.

انتهای پیا/ر

 



Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد