Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در ششمین روز از محرم؛

لبیک شش ماهه های ابرکوهی به ندای العطش علی اصغر(ع)


شورحسینی با حضور کودکان ابرکوهی به یاد کوچکترین سرباز حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، در تکیه حضرت اباالفضل(ع) جهانستان ابرکوه با حضور خیل مادران عزادار برگزار شد.

سروابرکوه؛ همایش شیرخوارگان حسینی صبح امروز در چند نقطه از شهرستان با حضور مادران و فرزندان 6 ماهه به یاد حضرت علی اصغر(ع) برگزار شد. 

اینجا محرم به وقت کودکان حسینی است، در ششمین روز از محرم الحرام، مادران ابرکوهی شش ماه های خود را به یاد حضرت علی اصغر(ع)، رباب وار بر دست گرفته نذر آغوش مبارک امام زمان(عج) کردند و با امام زمان(عج) عهد بستند: فرزند خود را نذر یاری قیام او خواهند کرد..
مادران، کودکان خود را بر دست گرفتند، تا نام فرزندشان با عنایت بقیه الله(عج) در خیل سربازان آن حضرت ثبت شود و همنوا با مداح اهل بیت(ع) مجتبی اکرمی با حضرت رباب(ع) بر مصیبت همدردی کردند.
حضرت علی اصغر(ع) قله حقانیت و مظلومیت اهل بیت(ع) در کربلاست و شهادت آن حضرت سند قساوت دشمنان اهل بیت(ع) است، جریان عاشورا محدود به سال ۶۱ نیست بلکه همچنان ادامه دارد و مادران با قرائت این نذر نامه، این پیمان را امضاء کردند.
در این مراسم که با همکاری مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) برگزار شد لباس و سربندهایی با عنوان "یا صاحب الزمان" در اختیار عموم مردم قرار گرفت.
مسئولین شهرستان نیز با حضور خود همنوا با عزادران حسینی شدند.




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد