Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

تاکید شورای طلاب ابرکوه بر حضور حداکثری؛

مردم به دور از جنجال های سیاسی به اصلح رای دهند/ نامزد اصلح نباید به نام آزادی چوب حراج به ارزش های دینی بزند


در بیانیه شورای طلاب و روحانیون ابرکوه آمده است: راهکار نیل به تقویت نظام اسلامی، حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخد رأی است که با درایت و به دور از جنجال های سیاسی به نامزد اصلح رأی دهند و اصلح کسی است که به فکر تغییر وضع موجود نظام باشد.

به گزارش سرو ابرکوه، شورای طلاب و روحانیون شهرستان ابرکوه به مناسبت دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری اسلامی بیانیه ای به شرح زیر صادر کردند:

ملت شریف و انقلابی ایران، مردم متدیّن و مبارز و بسیجی شهرستان ابرکوه

اکنون به لطف خدا همه مشتاقانه آماده خلق حماسه ای دیگر هستیم تا فردا در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با شرکت گسترده و چشمگیر خود بار دیگر مشتی محکم به دهان بدخواهان و یاوه سرایان بزنیم، اهمیت این امر عظیم را یاد آور می شویم که:

انتخابات از مهم ترین راهکارهائی است که می تواند گامی مهم در راستای تقویت ماندگاری نظام اسلامی باشد.

راهکار نیل به این مقصود حضور حداکثری و مشارکت گسترده شما مردم در پای صندوق های اخد رأی است که با درایت و بصیرت و به دور از جنجال های سیاسی خدا را در نظر بگیرید و به نامزد اصلح رأی دهید.

نامزد اصلح کسی است که پایبند به اصول و ارزش های انقلاب باشد و به نام آزادی به ارزش های دینی چوپ حراج نزند و شاخصه های ارزش را در جبین خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و مردم ضعیف و متوسط کوچه و بازار که حامی اصلی نظام بوده و هستند ببیند نه در بارگاه اشراف و ثروتمندان و مرفهیّن بی درد!

نامزد اصلح کسی است که مورد عنایت و حمایت علماء متخصّصین متعّهد باشد و به جای تکیه بر غرب و قدرت های خارجی به توان داخلی بیاندیشد و بر مبنای اقتصاد مقاومتی حرکت کند  و طعم تلخ رنج و محرومیت را چشیده باشد و آماده مبارزه با فقر، فساد، تبعیض، بی عدالتی ودر نهایت تغییر وضع موجود باشد. 

نامزد اصلح کسی است که گفتمان مقاومت را سرلوحه سیاست خارجی خود قرار دهد و از سازش با اردوگاه استکبار دوری کند و در بخش داخلی وضعیت فرهنگی کشور را از ولنگاری فرهنگی مصون دارد.

از آنجا که انقلاب اسلامی طلایه دار نهضت جهانی اسلام در تاریخ معاصر است رئیس دولت دوازدهم به عنوان سرباز فداکار امام دوازدهم و نایب بر حقش مقام معظم رهبری باید توانمندی در پیاده کردن الگوی دولت اسلامی را در انظار جهانیان با قدرت و شوکت و شجاعت داشته باشد و در این راه از طبلهای توخالی نهراسد.

ما طلاب و روحانیون شهرستان ابرکوه ضمن قدردانی از حضور شما مردم در پای صندوقهای اخذ رأی تأکید می کنیم که با بصیرت و آگاهی کسی را انتخاب کنید که آب به آسیاب دشمن نریزد و موجبات پشیمانی را برای نیروهای وفادار به انقلاب و نظام و ولایت فراهم نکند که اگر چنین شد رأی دهنده در پیشگاه خدای متعال مسئول خواهد بود.
  

والحمد الله ربّ العالمین
  شورای طلاب شهرستان ابرکوه




Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد