Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

ملت ایران با فریاد «مرگ بر آمریکا» در 13 آبان لرزه بر استکبار می اندازند


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: ملت ایران یک بار دیگر در راهپیمایی 13 آبان، با فریاد مرگ بر آمریکا، لرزه بر پایه های سست حکومت ددمنشانه آمریکا می اندازند.

به گزارش سرو ابرکوه، علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در پیامی به مناسبت سیزده آبان روز مبارزه با استکبار جهانی، گفت: در راهپیمایی 13 آبان امسال، مردم باید لرزه بر اندام دیو پلید و شیطان بزرگ آمریکا بیاندازند.

متن کامل پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
در تاریخ پر فراز و نشیب و پر افتخار ایران اسلامی یقینا سیزدهم آبان ماه جایگاه تاثیرگذاری دارد. حوادث تاریخی شگرفی که هر کدام از آن عبرت آموز و خاطره انگیز است.

سالروز تبعید حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه به جرم ندای حق باورانه ضد استکباری در خصوص لایحه شرم آور کاپیتولاسیون، تسخیر جاسوس خانه آمریکا به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، که به فرموده معظم له، انقلابی بزرگ تر از انقلاب اول بود.

همچنین کشتار دانش آموزان تهرانی در سیزده آبان 1357 که برگ زرین حماسه ی دانش آموز و زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی شد.

دیگری توهم پوچ جریان فتنه در استفاده از جمعیت شرکت کننده در راهپیمایی عظیم 13 آبان سال 88، در راستای پروژه براندازی، که با هوشیاری امت بیدار جز داغ ننگ و ذلت چیزی بر پیشانی آنان نماند، از مناسبت های این روز تاریخی است.

ملت قهرمان ایران بارها و در موارد متعدد عزم و اراده پولادین خود را در پاسداری از نظام اسلامی، به منصه ظهور رسانده است و اکنون نیز که دیو پلیدی ها و شیطان بزرگ بار دیگر ماهیت دد منشانه خود را به همگان نشان داده است، ندای مرگ بر آمریکا در روز استکبار ستیزی باید لرزه بر اندام این خبیث بیاندازد.

در آستانه اربعین حسینی با دل هایی مالامال از اندوه و عشق به ثارالله دیگر بار ندای بهشتی هیهات منا الذله ارباب را تکرار می کنیم و بر این باوریم که در مقطع کنونی همچون مقاطع دیگر وحدت کلمه و عمل حول محور فرمایشات رهبری معظم انقلاب همان انقلابی گری و عمل به هنگام است.

انتهای پیام/ ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد