Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا


وقتی شهردار یزد پرداخت فاکتور 80 میلیونی را رد می کند


شهردار یزد اعلام کرد برگزاری سه دوره مسابقه و همایش توسط خانه عمران و معماری با هماهنگی و تائید شهرداری یزد نبوده و لذا مبلغ نجومی مورد درخواست نیز پرداخت نخواهد شد.

به گزارش سرو ابرکوه، شهردار یزد در مصاحبه با یزدرسا با اشاره به اجرای مسابقه و برگزاری همایش توسط خانه عمران و معماری و مطالبه میلیونی از شهرداری یزد اظهار داشت:  کارهایی که اعلام شده، نظیر برگزاری مسابقه، مورد تائید شهرداری نبوده و قرار نیست بابت آن پرداختی انجام شود.

محمد رضا عظیمی زاده افزود: آن ها قرار بود سه کیوسک اجاره دوچرخه در سطح شهر یزد تعبیه کرده، دوچرخه های مورد نیاز را تامین و آن را مدیریت کنند. با توجه به این که این اتفاق صورت نگرفته پرداختی هم انجام نمی شود.

وی در خصوص کیوسک اجاره دوچرخه در میدان آزادی و در مجاورت پارک باغ ملی نیز تاکید کرد: این کیوسک توسط خود شهرداری در محل نصب شده است. گرچه تامین و مدیریت هزینه هایش بر عهده خانه عمران و معماری بوده و تنها این هزینه ها قابل برآورد و در نهایت پرداخت است اما بقیه مواردی که نوشته شده به هیچ عنوان قابل پرداخت نیست.

گفتنی است خانه عمران و معماری با ارائه فاکتوری به شهرداری یزد قصد داشت در ازای برگزاری سه دوره همایش و مسابقه دوچرخه سواری مبلغ 80 میلیون تومان از این سازمان دریافت کند.

 


 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد