Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرماندار ابرکوه:

«دفاع مقدس» برگ زرین عزت ایران اسلامی را به ثبت رساند/ برنامه های هفته دفاع مقدس در ابرکوه


فرماندار ابرکوه گفت: هشت سال سلحشوری و حماسه آفرینی عاشورایی فرزندان این مرز و بوم در مقابله با تهاجم دشمن، برگ زرینی از عزت و سربلندی ایران اسلامی را به ثبت رساند.

به گزارش سرو ابرکوه، جلسه هماهنگي برنامه هاي هفته دفاع مقدس با حضور اعضاي ستاد گراميداشت اين هفته در محل فرمانداري تشكيل شد.

سیدنبی رسولی فرماندار ابرکوه در این جلسه، با ‌گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی گفت: هشت سال سلحشوری و حماسه آفرینی عاشورایی فرزندان این مرز و بوم در مقابله با تهاجم دشمن، برگ زرینی از عزت و سربلندی ایران اسلامی را به ثبت رساند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس، گنج پر‌بهایی است که بخشی از آن پاسداشت از پایداری، ایثار و شهادت رزمندگان و پیشکسوتان است، اظهار کرد: این ایام یادآور دفاع مشروع ملتی غیور‌ است که با تمام وجود با تکیه بر ایمان و اعتقاد قلبی و ‌رهبری‌های حکیمانه امام راحل(ره) از سرزمین‌، شرافت و عزت کشورمان دفاع کردند.

در ادامه این جلسه، برخی از مهمترین برنامه های اجرایی این هفته مطرح و تصویب گرديد.

بر طبق مصوبات این جلسه، غباروربي گلزار شهداي بخش مرکزی و مهردشت، رژه نيروهاي نظامي و انتظامي روبروی بوستان ملت و بسيج و سركشي از خانواده ي شهدا و ايثارگران؛ از مهمترین برنامه های اجرایی در این هفته می باشد.

برگزاري همایش پياده روي خانوادگي در بخش بهمن و ابرکوه و يادواره شهداي فصل پاييز در بخش بهمن از دیگر مصوباتی بود که در این جلسه تصویب شد.

گفتنی است گراميداشت هفته دفاع مقدس، هر ساله از 31 شهريور همزمان با آغاز تجاوز وحشيانه رژيم بعث عراق به ايران در سال 59 در سراسر كشور به مدت یک هفته با هدف زنده نگه داشتن خاطره این واقعه مهم تاریخی برگزار مي شود.

انتهاییام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد