Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری یزد مطرح کرد:

ضرورت به کارگیری امر به معروف در راستای تحقق حقوق شهروندی/ روان سازی قوانین از جمله حقوق شهروندان


مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری یزد گفت: اگر فریضه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک ظرفیت در راستای تحقق به حقوق شهروندی به کارگیری شود، نیل به اهداف ستاد با سهولت بیشتری همراه خواهد بود.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح امروز جلسه صيانت از حقوق شهروندي و حريم امنيت عمومي با حضور مجید جوادیان زاده، مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری یزد، حسینی امام جمعه ابرکوه و اعضای شورای فرهنگ عمومی ابرکوه در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

مجید جوادیان زاده طی این نشست، اظهار کرد: ستاد صيانت از حقوق شهروندي و حريم امنيت عمومي با درک اهمیت حقوق شهروندی در سطح ملی به ریاست وزیر کشور و در سطح استان و شهرستان به ترتیب به ریاست استاندار و فرماندار تشکیل شده است که مبنای اصلی آن توجه به حقوق شهروندی و حجاب و عفاف می باشد.

جوادیان زاده با بیان اینکه حجاب و عفاف یکی از حقوق شهروندان است، تصریح کر: حقوق شهروندی وقتی محقق می شود که رضایت شهروندی را نیز به دنبال داشته باشد. لذا اگر فریضه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک ظرفیت در راستای این مهم مورد بهره برداری قرار گیرد، رسیدن به هدف مطلوب تسریع خواهد شد.

وی توسعه خدمات الکترونیکی، روان سازی قوانین و رفع معایب روند اداری را از جمله حقوق شهروندی دانست و گفت: حقوق و تکالیف شهروندان باید به صورت گسترده و همه جانبه به مردم اطلاع رسانی شود تا از تضییع حقوق آنان جلوگیری شود.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری یزد برخی از وظایف ستاد مذکور را تشکیل مستمر جلسات صیانت از حقوق شهروندی، برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب، تعامل با سایر شهرستان ها و تأکید بر مستند سازی کلیه اقدامات و ... عنوان کرد.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد