Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرماندار ابرکوه در نشست انجمن کتابخانه های عمومی:

جای خالی کتاب در رسانه ها و برنامه های جذاب احساس می شود/ عضویت رایگان برای مراجعین حضوری کتابخانه


فرماندار ابرکوه در نشست انجمن کتابخانه های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید گفت: آموزش و پرورش و صدا و سیما نقش پر رنگی در اشاعه فرهنگ مطالعه دارد اما جای خالی کتاب در رسانه ها احساس می شود.

به گزارش سرو ابرکوه، جلسه انجمن کتابخانه های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید شهرستان به منظور معرفی اهم برنامه‌های گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی، با حضور مسئولین ذی ربط در محل فرمانداری برگزار شد.


سید نبی رسولی فرماندار شهرستان در ابتدای این نشست ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: باید فرزندان ما در دوران کودکی به اهمیت کتابخوانی پی ببرند و این مقوله در ضمیرشان نهادینه شود تا در دوره های بعدی زندگی نیز مطالعه و روی آوردن به کتاب و مطالعه جزء ثابتی از زندگی آنان باشد.


رسولی به نقش پر رنگ آموزش و پرورش، صدا و سیما در این راستا  اشاره کرد و افزود: هنوز جای خالی کتاب در رسانه ها و برنامه های جذاب احساس می شود و می طلبد که رسانه ها و صدا و سیما و آموزش و پرورش، برنامه های مهمی را در توسعه فرهنگ کتابخوانی برنامه ریزی کنند.


قاسم برزگر رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ضمن بیان گزارش عملکرد این نهاد، مصوبات جلسه مذکور را بدین شرح اعمال کرد: تقدير از كتابخوانان نمونه عضو كتابخانه، برگزاري مسابقات فرهنگي (مكتوب، آنلاين و ...) و نشست هاي كتاب خوان، ثبت نام رايگان از مراجعين حضوري به كتابخانه ها در روز 24 آبان ماه، برپایی دومین نمایشگاه کتابهای نویسندگان ابرکوهی و...


انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد