Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

گلایه شدید امام‌جمعه ابرکوه از برخی مدیران کل استان؛

ابرکوه تافته جدا بافته نیست، که مورد بی‌مهری مدیران کل است/عدم‌حمایت استان؛ علت کوتاهی خدمت‌رسانی بهزیستی ابرکوه


امام‌جمعه ابرکوه، از بی‌مهری مدیران کل به ابرکوه و عدم بازدید و حضور آنان در شهرستان گلایه کرد.

به گزارش سرو ابرکوه؛ روز گذشته دکتر جلیل عفتی مدیرکل بهزیستی استان یزد با امام‌جمعه ابرکوه دیدار کرد. این دیدار متعاقب گلایه‌مندی امام‌جمعه ابرکوه از وی در خطبه‌های نماز جمعه به مناسبت هفته بهزیستی مطرح‌شده بود، صورت گرفت.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام‌جمعه ابرکوه در این دیدار، ضمن ارزشی خواندن جایگاه و حوزه فعالیت بهزیستی در راستای یاری‌رسانی به مدد جویان اظهار کرد : نیروهای بهزیستی نباید موقعیت کاری خود را اداری تلقی کنند، زیرا کار بهزیستی در راستای احیاء سنت علوی و ائمه اطهار (ع) است، لذا باید عاشقانه و به‌صورت شبانه‌روز جهت ارائه خدمات آماده باشند.

حسینی افزود : بنده به استناد استعلام صورت گرفته، از جنابعالی و مدیران کل کمیته امداد، تعاون روستایی، آموزش‌وپرورش و بنیاد مسکن که در سال 96 فقط یک نوبت و مدیران شرکت گاز، مخابرات، ورزش و جوانان، آب منطقه‌ای، پست، برق و ثبت‌اسناد فقط دو بار، به ابرکوه سفر کردند و در سال جاری تاکنون بازدیدی از این شهرستان نداشته‌اند، ابراز نارضایتی دارم.

وی تصریح کرد : اگر مدیران استانی وظیفه خود را فقط در حوزه دفتر استانی خود می‌دانند اشتباه است و اگر بازبینی و ارزیابی از مراکز تابع شهرستانی دارند و ابرکوه را تافته‌ای جدا بافته فرض می‌کنند، باید گفت این شهرستان را مورد بی‌مهری قرار می‌دهند.

امام‌جمعه ابرکوه تأکید کرد : آقایان مدیران استانی اگر به ملاحظه حفظ جایگاه خودشان هم باشد، نباید به توصیه استاندار این‌گونه بی‌اعتنا باشند که درنهایت صداقت به دیدار مدیران کل از شهرستان‌ها تأکید کردند.

وی خاطرنشان کرد : مراجعات زیاد مددجویان به دفتر امام‌جمعه، ابراز گلایه و شکوه آنان از عدم رسیدگی به نیازهایشان گویای این است که بهزیستی شهرستان از ناحیه مدیریت استان موردحمایت لازم قرار نمی‌گیرد و بخش اعظم مطالبات نیازمندان از دفتر امام‌جمعه به کمیته امداد امام خمینی (ره) ارجاع داده‌شده است.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد