Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ابرکوه:

اجرای طرح نظارتی نوروزی در ابرکوه/ مردم تخلفات صنفی را گزارش دهند


رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ابرکوه گفت: گشت مشترک، نظارت بر واحدهای میوه فروشی، شیرینی فروشی، نانوایی در اولویت طرح نظارتی نوروزی قرار دارد.

به گزارش سرو ابرکوه، سید مسعود میرحسینی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ابرکوه در جلسه ای که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ابرکوه در محل دائمی شورا برگزار شد از طرح نظارتی نوروزی در شهرستان خبر داد.

میرحسینی افزود: با توجه به افزایش تقاضا برای بعضی از کالاها، طرح نظارتی نوروزی مانند سال های گذشته با همکاری اتاق اصناف، واحد بازرسی و نظارت اصناف، نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی برگزار می شود.

وی بیان کرد: در این راستا انجام گشت مشترک، بازرسی از واحدهای صنفی در 2 شیفت کادر صبح و عصر، نظارت بر واحدهای میوه فروشی، شیرینی فروشی، نانوایی در اولویت قرار دارد.

میرحسینی در ادامه گفت: در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی، همشهریان عزیز می توانند با شماره تلفن 32829894 واحد بازرسی و نظارت اصناف و با شماره تلفن 124، ستاد خبری صنعت، معدن و تجارت تماس حاصل نمایند.

در پایان این جلسه اعضای شورا خواستار نظارت جدی تر در مورد متخلفینی که مکررا تخلف می نمایند، شدند و از زحمات کارکنان نظارتی این واحد تقدیر نمودند.

انتهای پیام / ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد