Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس اداره صنعت اشکذر خبر داد

مردم تخلفات را گزارش دهند/ نظارت بر قیمت های نوروزی در یزد از 15 اسفند آغاز می شود


رئیس اداره صنعت اشکذر با بیان اینکه هیچگونه افزایش قیمتی در خصوص میوه شب عید وجود نخواهد داشت، خاطر نشان کرد: قیمت گذاری میوه امری که تحت نظر اتحادیه میوه و تره بار استان است و برنامه ای برای این افزایش قیمت وجود ندارد.

به گزارش سرو ابرکوه، میوه یکی از اقلام پر مصرف مردم در نوروز است، همین امر سبب شده تا هر ساله با نزدیک شدن به ایام نوروز دغدغه مردم نسبت به میزان گرانی این اقلام زیاد شود.

"میثم فلاح" رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان اشکذر در مصاحبه با نسیم صادق، با بیان اینکه نظارت ها بر قیمت اقلام مصرفی مردم در آستانه نوروز از 15 اسفند آغاز می شود، اظهار داشت: این نظارت ها شامل بخش های تخصصی تری نیز بوده که در قالب دوره های 2 روزه ویژه هر واحد صنعتی از 10 روز مانده به تاریخ فوق الذکر آغاز می شود.

فلاح با بیان اینکه هیچگونه افزایش قیمتی در خصوص میوه شب عید وجود نخواهد داشت، خاطر نشان کرد: قیمت گذاری میوه امری که تحت نظر اتحادیه میوه و تره بار استان است و برنامه ای برای این افزایش قیمت وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: میوه تنظیم بازار شب عید از اواخر هفته آینده وارد بازار می شود.

رئیس اداره صنعت اشکذر افزود: همشهریان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در قیمت گذاری های شب عید با این اداره تماس حاصل کنند.






Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد