Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

توسط شهردار ابرکوه؛

از اعضای شورای اسلامی ابرکوه تجلیل شد+ تصویر


صبح امروز شهردار و کارد شهرداری ابرکوه به مناسبت گرامیداشت هفته شورا، با اهداء لوح تقدیر و هدایا، از اعضای شورا تجلیل کردند.

به گزارش سرو ابرکوه، شهردار و کادر شهرداری همزمان با گرامیداشت هفته شوراها با حضور در جلسه امروز شورای اسلامی شهرابرکوه، با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از خدمات ارزنده اعضای شورای شهر تجلیل نمودند.


حسین حاتمی ضمن تبریک این روز و تشکر از زحمات اعضای شورا اظهار داشت: روز 9 اردیبهشت ماه به عنوان بزرگترین گام در مردم سالاری دینی و محول کردن خدمات به خود مردم در صفحه تاریخ ایران می درخشد.هر چند شوراها از زمان آغاز فعالیت یک مسیر ناآزموده را پیش رو داشتند اما به لطف خدا این مسیر با پیشرفت و خدمات ارزنده بسیاری همراه بوده و شاهد این بوده ایم که مردم بزرگترین کارها را به کسانی که مورد  اعتمادشان هستند واگذار می کنند.


در ادامه نیز سید حمید جلایی رئیس شورای اسلامی شهر ابرکوه بیان داشت: شورای شهر تا کنون با تعامل تنگاتنگ با شهردای توانسته است رضایت مردم را تا حد زیادی جلب نماید و خدمات بسیاری را به آنان رائه دهد. امید است در سال جاری با برگزاری جلسات تخصصی و مشاوره ای این خدمات را افزایش داده و در راه توسعه شهرستان گام های موثری برداریم.


گفتنی است در پایان قرعه کشی مسابقه روز ابرکوه توسط اعضای شورای شهر برگزار شد و به سه تن از برگزیدگان به قید قرعه ربع سکه بهار آزادی اهداء خواهد




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد