Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

شهردار ابرکوه:

رضايت مردم از دستگاه هاي دولتي، ملاک سنجش کارآمدی نظام اداری و اجرایی/ در مسیر سیلاب بودن ابرکوه و وضعیت بحرانی آن


شهردار در جمع پرسنل شهرداری گفت: در نظام اداري و اجرايي رضايت مردم از دستگاه هاي دولتي يكي از ملاک های سنجش كار آمدي مي باشد.


به گزارش سرو ابرکوه، حسین حاتمی شهردار، طی جلسه ای که با حضور کلیه کارکنان این ارگان در شهرداری برگزار شد اظهار داشت: يكي از هدف هاي اصلي شهرداری، جلب رضايت مشتريان و ارباب رجوع از طريق ارايه خدمات، با كيفيت مطلوب است.

حاتمی در ادامه افزود: در نظام اداري و اجرايي رضايت مردم از خدمات دستگاه هاي دولتي يكي از شاخص هاي اصلي سنجش كار آمدي، رشد و توسعه مي باشد. در همین راستا  مؤلفه هايي از قبيل سرعت، صحت و دقت در انجام كار مراجعان، چگونگي رفتار و برخورد با  ارباب رجوع و اطلاع رساني مناسب عواملي هستند كه موجب رضايتمندي مراجعين مي شود.
وی از کلیه کارکنان خواست به منظور ايجاد ساز وكارهاي لازم در ارايه خدمات و برخورد مطلوب و مؤثر به مردم و مراجعان با هدف رضايتمندي ارباب رجوع، برنامه ارتقاء و حفظ كرامت در شهرداری به عنوان يكي از برنامه هاي مهم منظور گردد.
در ادامه جلسه مهندس اسدی مسئول دفتر فنی شهرداری اظهار داشت: شهر ابرکوه در مسیر سیلاب مناطق شمالی فارس قراردارد و از طرف دیگر از بین رفتن باغات و قنوات در بافت قدیم، سیستم سنتی دفع آبهای سطحی شهر را مختل نموده است. وضعیت ابرکوه با توجه به اینکه در مسیر سیلاب است بحرانی می باشد و آسیب های فراونی متوجه شهر است.
اسدی در ادامه در مورد مخزن تأخیری سیلاب شهر واقع در انتهای خیابان شهید با هنر توضیحاتی مطرح نمود و خواستار حفاظت حریم آن در مقابل ساخت و سازهای غیرمجاز شد. شهرداری تا کنون موفق به اجرای کانال دفع آب های سطحی شهر شده و در صورت تامین بودجه معضلات اصلی شهر مرتفع خواهد شد.
 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد