Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در یادواره شهدای سادات:

افراد گمنام برای امنیت ایران می جنگند و دولتمردان سرگرم کارهای خود هستند


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در یادواره شهدای سادات ابرکوه گفت: امروز در حالی که دولتی های ما سرگرم کارهای خود هستند، سربازان گمنام وظیفه خود می دانند که برای آرامش و امنیت ایران بجنگند.

به گزارش سرو ابرکوه، مراسم بزرگداشت سردار شهید حسین همدانی و یادواره «شهدای سادات» محله نبادان، به همت عقیدتی حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) شهرستان و با همکاری پایگاه مقاومت حضرت مریم(س) در محل «سیدان» این محله برگزار شد.

سیف اله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه اظهار کرد: امروز در حالی که دولتی های ما سرگرم کارهای خود هستند، عده ای سرباز گمنام، وظیفه شرعی و قانونی خود می دانند که برای امنیت ایران و آرامش منطقه در جبهه جنگ حضور یابند که سردار همدانی نیز یکی از آن هزاران ایثارگر و از جان گذشته بود.

ابراهیمی در رابطه با شخصیت والای سردار همدانی گفت: شهید همدانی معتقد بود اگر بسیج نباشد سوریه سقوط خواهد کرد به همین علت اقدام به تشکیل بسیج در سوریه نمود و موفق شد بیش از 150 هزار از نیروی مردمی را در قالب بسیج ساماندهی کند و سوریه را با مستشاری و آموزش نیروها، از سقوط نجات دهد.

وی با اشاره به فاجعه اخیر منا و ابراز تأسف نسبت به از دست دادن قاری برجسته بین المللی حاج حسن دانش، تصریح کرد: جنگ هنوز تمام نشده و فقط از جبهه سخت به جبهه نرم منتقل شده است؛ پس همه ما باید در این جبهه برای حفظ ایمان، اعتقادات، فرهنگ و ارزش های اسلامی که به بهای خون هزاران شهید بدست آمده است بجنگیم، همانگونه که سردار همدانی با فکر و اندیشه و حاج حسن دانش با صوت دلنیشین قرآن در برابر دشمن ایستادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه با اشاره به حلول ماه محرم یادآور شد: دهه اول ماه محرم به نام دهه امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است؛ لذا وظیفه همه ما بسیجیان است که در راه احیاء و اقامه این دو فریضه قدم برداریم، زیرا امام حسین(ع) نیز با هدف احیای این دو واجب فراموش شده و اقامه نماز، در مقابل تمامی کفر قد علم کرد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیر خود بارها از اصطلاح «نفوذ دشمن» استفاده کردند که این نشان دهنده اهمیت موضوع مقابله با ترفندهای دشمن می باشد. بسیجیان در همه حال باید هوشیارانه عمل کنند و استکبار ستیزی و مقابله با عوامل ضد دین را وظیفه خود بدانند، چرا که این کار کمتر از جهاد و جنگ سخت نیست.

در ادامه این برنامه نیز جعفر رضایی نژاد کارشناس مسائل سیاسی، به بیان ویژگی های بارز شهدا و مقام والای آنان پرداخت.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد