Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

استاد حوزه و دانشگاه در مراسم یادواره شهدا مطرح کرد

عزت ایران با لبخند به جان کری و اوباما بدست نیامد/ عمل بر خلاف نظر رهبر، خیانت به خون شهدا است/لزوم اتحاد به جای جناح گرایی


استاد حوزه و دانشگاه در مراسم یادواره شهدای فصل پاییز شهرستان ابرکوه گفت: عزت امروز ایران به واسطه خون شهدا بدست آمده است نه با لبخند زدن در مقابل جان کری، اوباما و امتیاز دادن به بیگانگان.

به گزارش سرو ابرکوه، دکتر جواد نصرالله پور استاد حوزه و دانشگاه در مراسم یادواره شهدای فصل پاییز شهرستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: بصیرت و ولایتمداری دو ويژگی بارز شهدا بود که بخاطر آن از جان خود گذشتند. آنها تا آخرین قطره خون پای ولایت ایستادند تا انقلاب اسلامی که زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) است پایدار بماند.

حجت الاسلام نصرالله پور ضمن مقایسه مذاکره حضرت اباالفضل(ع) در روز عاشورا با مذاکره ایران با گروه 1+5، افزود: عده ای می گویند ما مذاکره را از حضرت اباالفضل(ع) در روز عاشورا یاد گرفتیم. باید به این جماعت گفت پس شما هم می بایست مانند حضرت عباس(ع) مذاکره کنید؛ رهبر معظم ما می دانستند که مذاکره با آمریکا سودی ندارد اما گفتند بروید مذاکره کنید اما من خوشبین نیستم و بدانید که دشمن، همیشه دشمن است. پس چگونه مانند حضرت عباس(ع) مذاکره کردید که وقتی ولی امر مسلمین می گوید مذاکره با آمریکا ممنوع است، یک هفته بعد با جان کری پای میز مذاکره نشستید؟!

نصرالله پور با اشاره به اینکه 50 هزار شهید در وصیت نامه های خود به حمایت از ولی فقیه سفارش کرده اند گفت:. امروز پوتین که یک مسیحی است وقتی وارد ایران می شود مستقیما به دیدار رهبر می رود، در حالی که بسیاری از افراد بی بصیرت در داخل گوش هایشان کر شده و رهنودهای رهبر را نمی شنوند. لذا اینان باید در محضر شهدا پاسخگو باشند زیرا هر کس خلاف نظر امام خامنه ای عمل کند، خائن به خون شهدا است.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: عزت امروز ایران به واسطه خون شهدا بدست آمده است نه با لبخند زدن در مقابل جان کری، اوباما و امتیاز دادن به بیگانگان؛ اقتداری که موجب شد به واسطه سخنرانی رهبر معظم انقلاب در مورد بازگشت اجساد قربانیان فاجعه منا، که فرمودند اگر به جنازه های ایرانی بی احترامی شود، برخود ما سخت وخشن خواهد بود، لرزه بر تن حرمله های زمان بیفتد و ایران تنها کشوری باشد که بتواند اجساد قربانیان را به کشورش بازگرداند.

نصرالله پور خاطرنشان کرد: فلان مسئولن کشوری پس از برجام می گوید، "باید با آمریکا تعامل داشته باشیم، آمریکا عوض شده است و خیلی هم بد نیست، بچه حزب اللهی ها زیاد سخت می گیرند... " اما من می گویم تحریم ها برداشته نخواهد شد، مگر بخش کوچکی تحریم ها آن هم بخاطر انتخابات. اما هنوز عده ای به آمریکا اعتماد دارند و یادشان رفته است که بر طبق آیه قرآن خداوند ما را یاری می کند نه کدخدا.

وی ادامه داد: مذاکره یعنی داد و ستد؛ حال مذاکره پیرامون حقوق بشر چه معنایی دارد؟ ما چه می خواهیم بدهیم و چه می خواهیم بگیریم؟ می خواهیم همجنس بازی را وارد ایران کنیم و برای آن سند صادر کنیم؟ در حالی که پاسداران مظلوم امام خامنه ای در حال جنگ با بزرگترین فرماندهان نظامی دنیا و کارشناسان نظامی هستند عده ای به فکر مذاکره بر سر سوریه افتاده اند؛ آیا می خواهند حرم حضرت زینب(س) را بدهند؟ به جای آن چه می خواهند بگیرند؟

استاد حوزه و دانشگاه تأکید کرد: ملت ایران به پشتوانه بسیجیان و بچه های شیعه مقتدر شده است اما عده ای از آقایان به جان هم افتاده و با جناح گرایی و جناح بازی کاری کرده اند که حرف های رهبر معظم انقلاب روی زمین بماند.

نصرالله پور افزود: در پیاده روی عظیم اربعین میلیون ها شیعه در اجتماع بزرگ تشیع شرکت کرده و زیر یک پرچم، همبستگی و اتحاد را تمرین می کنند تا مقدمات ظهور را فراهم کنند. اما شبکه های ماهواره ای و BBC حتی یک تصویر هم از این کنگره بزرگ پخش نمی کنند چرا که آنان از اتحاد شیعه وحشت دارند.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد