Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن:

آمار واقعی؛ جیب مردم و سفره های آنها است که خالی است/ خطاب به شوراها: مردم از حاشیه ها خسته شده اند


امام جمعه بخش بهمن گفت: امروز به صرف آمار نمی توان گفت وضعیت معیشتی مردم رضایت بخش است، زیرا آمار واقعی؛ جیب مردم و سفره های آنها است که خالی است.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن امروز در خطبه های نماز عید قربان، اظهار کرد: پیچیده ترین و سخت ترین نوع تقوا تقوای سیاسی است، که فرد در عرصه سیاست باید جهت گیری اش برای خدا، اسلام و مردم باشد.

علیزاده با اشاره به دیدارهای اخیر هیئت دولت و طلاب با رهبر معظم انقلاب، گفت: در جای جای سخنان ایشان لزوم توجه دولت به موضوع معیشت مردم تأکید شده است و به صراحت مسئله اقتصاد را اولویت کشور خواندند. ایشان از مسئولان خواستند که تلاش بی وقفه خود برای حل مشکلات مردم از جمله بیکاری را به کار گیرند.

آمار واقعی؛ جیب مردم و سفره های آنها است که خالی است
وی افزود: امروز بیکاری و عدم درآمدزایی بیداد می کند. الان سفره های مردم خالی است و به صرف آمار نمی توان گفت وضعیت معیشتی مردم رضایت بخش است. آمار واقعی؛ جیب مردم و سفره آنها است که این آمار با وضع زندگی مردم در تضاد است.

امام جمعه بخش بهمن خاطر نشان کرد: در حال حاضر ملت و دولت ایران باید مسیر حرکت انقلاب اسلامی را بر دو مولفه، جهت گیری و روحیه انقلابی در سیاست داخل و خارج، که خصوصیت برجسته امام راحل بود، استوار کنند و از ایستادگی و استکبارستیزی، احساس عزت کنند.

علیزاده، ایجاد وحدت و پرهیز از ستیزه‌ گری ‌های قومی و مذهبی، آگاه ‌سازی ملّت ها از شیوه‌های دشمنی استکبار و صهیونیسم، مجهزشدن برای مقابله با دشمن در میدان های مختلف جنگ نرم و سخت،‌ متوقّف ‌سازی فوری وقایع فاجعه ‌بار در میان کشورهای اسلامی و از همه مهم‌ تر دفاع از فلسطین را از وظایف رؤسای کشورهای اسلامی و نخبگان سیاسی، دینی و فرهنگی در دنیای اسلام، بیان کرد.

خطاب به شوراها: مردم از حاشیه ها خسته شده اند
وی در پایان با اشاره به شروع کار شوراهای اسلامی شهر تأکید کرد: شوراها بدانند مردم از دعوا، مشاجره، سیاسی بازی، باند بازی و دعواهای شخصی خسته و ناراحت هستند.

علیزاده تصریح کرد: مردم از مسئولان کار، خدمت و تلاش بی وقفه می خواهند و تنها راه آبادانی شهر همین است مردم طرفدار مسئولان مومن، انقلابی، ولایی، مردمی، و پر تلاش هستند.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد