Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

انتقاد امام جمعه بخش بهمن از برنامه ورزشی ابرکوه:

به جای استفاده از مربی خانم برای آقایان، به داد زمین چمن شهر مهردشت برسید


امام جمعه بخش بهمن گفت: سازمان ورزش و جوانان اگر می خواهد کاری انجام دهد، به داد زمین چمن شهر مهردشت برسد که دارد رو به نابودی می رود.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبرى در ديدار اعضاى مجمع تشخيص مصلحت نظام، اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه های ایشان طی سال های زعامتشان، حفظ هویت انقلاب و جلوگیری از انقلاب زدایی است.

حجت الاسلام علیزاده افزود: اگر بخواهیم نظام اسلامی همچنان اسلامی و انقلابی بماند، باید مراکز مهمی چو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس خبرگان، شورای نگهبان، مجلس شورای اسلامی و... انقلابی بمانند.

وی پایبندی و پاسداری از ارزش ها و آرمان های انقلاب، ساده زیستی و دوری از اشرافی گری، عدالت خواهی، آزادگی و دفاع از مظلومان، استکبار ستیزی، مرزبندی شفاف با دشمنان و مبارزه با فساد، را از شاخصه های انقلاب معرفی کرد و گفت: دشمنان بیرونی و عوامل داخلی تلاش دارند با انگ تندرو و افراطی گری، نیروهای مومن و انقلابی را منفعل و منزوی کنند. 

امام جمعه بخش بهمن در همین خصوص خاطر نشان کرد: برخی به بهانه ورزش همگانی و چند حرکت ساده یک مربی خانم برای تعدادی مرد در شهرستان دارالسعاده ابرکوه اجیر می کنند. مگر یک مرد مربی وجود نداشت که متوسل به یک خانم شدند.

علیزاده با انتقاد شدید از این حرکت برخی افراد شهرستان تأکید کرد: سازمان ورزش و جوانان اگر می خواهد کاری انجام دهد، به داد زمین چمن شهر مهردشت برسد که دارد رو به نابودی می رود. 

علیزاده با اشاره به مساله میانمار و کشتار مسلمانان گفت: اين جنايت ‏ها در كشورى رخ‏ می‏ دهد كه در رأس نظام سياسى آن، شخصى قرار گرفته است كه جايزه صلح نوبل دريافت كرده است! اگر اعطاكنندگان اين جوايز به‏ راستى دنبال توسعه صلح جهانى بودند، جایزه صلح به امثال خانم سوشی نمی دادند.

خطیب جمعه بخش بهمن بیان کرد: اگر به جاى مسلمانان ميانمار تعدادى مسيحى در اين كشور به اين وضعيت دچار مى‏شدند؛ در آن صورت مى‏ديديم كه شوراى امنيت، مجمع عمومى سازمان ملل، نهادهاى حقوق بشرى، كشورهاى غربى و تك تك دولت‏ها و پارلمان‏هايشان واكنش نشان مى‏دادند.

وی ضمن گرامیداشت سالروز درگذشت عالم عامل آیت اله خزعلی تصریح کرد: ایشان یار صدیق امام و رهبری بودند و یک خصوصیت بارزشان ولایت مداری بود و در همه آزمون های الهی سربلند بیرون آمدند.

علیزاده تأکید کرد: مخصوصا زمانی که فرزندش فعال فتنه 88 شد، اسلام را فدای فرزند نکرد و از فرزندش برائت جست و گفت او دیگر فرزند من نیست. این جریان درسی برای همه خصوصا دولتمردان است.

امام جمعه بخش بهمن اذعان کرد: گذشت، همدلی، تقوا و خدا ترسی از ویژگی های خانواده های ایرانی اسلامی است که برگرفته از خانواده امیرالمومنین (ع) است.

وی گفت: امروز غربیان تلاش می کنند فرهنگ مبتذل خود را از طریق ماهواره و فضاهای مجازی، وارد خانه های ما کنند و بنیان خانواده را متزلزل کنند. از این رو خیانت همسران به یکدیگر و ارتباط زن و مرد نامحرم را ترویج می کنند.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد