Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیرکل آموزش و پرورش یزد عنوان کرد:

انجمن اولیاء ومربیان، نهادی کاربردی برای رفع معضلات فرهنگی


مدیرکل آموزش وپرورش استان یزد در جلسه شورای فرهنگ عمومی ابرکوه گفت: انجمن اولیاء و مربیان یک نهاد کاربردی برای رفع معضلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی است.

به گزارش سرو ابرکوه، احمد شیرزاد مدیر کل آموزش و پرورش یزد، درجلسه شورای فرهنگ عمومی ابرکوه که باحضور امام جمعه و سایر اعضاء برگزارشد، بابیان اینکه فرسودن بودن بیش از 35 درصد فضاهای آموزشی دغدغه آموزش و پرورش استان است، افزود: انجمن اولیاء و مربیان علاوه بر مشارکت در حل مشکلات فرهنگی در زمینه تامین زیرساخت های آموزش وپرورش می تواند نقش اثرگذاری داشته باشد.

وی افزود: در این زمینه خیران باید با آموزش و پرورش بیش از پیش درساخت مدارس همکاری و مشارکت داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد خاطرنشان کرد: از دولت و مجلس انتظار می رود با توجه به نقش حساس آمورش و پرورش و معلمان در جامعه برای رسیدگی به مسائل این بخش اهتمام بیشتری داشته باشند.

این مسئول با تبیین اهمیت احیاء امر به معروف ونهی از منکر ادامه داد: این مقوله باتوجه به آسیب های اجتماعی که وجود دارد باید در مدارس به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد نیزگفت: اجرای این دو فریضه بزرگ الهی مراحل متعددی دارد که از گفتار لسانی آغاز و تاشهادت در این راه که اجرای قانون الهی است، ادامه دارد.

حجت الاسلام محمد فخرالدینی بابیان اینکه ادارات ونهادها آمران به معروف و ناهیان منکر هستند اظهارکرد: همه باید در قبال اجرایی شدن این فریضه الهی تلاش کنند .

وی افزود: 87 برنامه در هفته احیاء امربه معروف و نهی از منکر درآستانه ماه محرم در استان تدارک دیده که اجرا می شود.

فخرالدینی، راهپیمایی روز جمعه نهم مهرماه باهدف بزرگداشت و تجدید میثاق با بزرگترین آمر به معروف و ناهی از منکر امام حسین (ع)، تجلیل از قضات، اصحاب رسانه و آموزش تخصصی 50 گروه در حوزه امر به معروف ونهی ازمنکر را از برنامه های این هفته عنوان کرد.

به گارش ایرنا، امام جمعه ابرکوه نیز در این جلسه بابیان اهمیت احیاء امربه معروف و نهی ازمنکر گفت: امربه معروف ونهی از منکر با امت اسلامی مرتبط است.

حجت الاسلام سیبد ابراهیم حسینی اظهارکرد: همه باید میدان دار احیاء امربه معروف و نهی ازمنکر باشیم تا تداوم بخش سیره و سنت امام حسین (ع) در قیام و نهضت عاشورا باشیم. 

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد