Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

بیش از 50 برنامه در هفته دفاع مقدس در ابرکوه اجرا می شود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: بیش از 50 برنامه فرهنگی متنوع، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ابرکوه و بخش بهمن برگزار می شود.

به گزارش سرو ابرکوه، سرهنگ سیف اله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در جلسه اقشار بسیج شهرستان، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای انتقال مفاهیم و ارزش های جنگ تحمیلی است.


ابراهیمی افزود: دفاع مقدس یک زیربنای فرهنگی برای کشور است و آنچه باعث ایستادگی ملت ایران، طی این سال ها در برابر زورگویی های ابرقدرت های جهانی شد، روحیه ایثار و شهادت بود که این روحیه باید در جامعه امروز هم تقویب شود.


این مقام مسئول گفت: عزت و سربلندی امروز کشور ما نتیجه قطره قطره خون شهدای بوده و باید به پاس گرامیداشت این ایثار و فداکاری، برنامه‌های متنوع و مناسبی در حوزه‌های کاری خود برگزار کنیم.


وی ضمن تشریح اهداف و برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: بیش از 50 برنامه مختلف در حوزه های سیاسی، فرهنگی و بصیرتی در شهرستان برگزار می شود.


ابراهیمی تصریح کرد: رژه نیروهای مسلح در 31 شهریور، همایش رزمندگان 8 سال دفاع مقدس، عطرافشانی و گلباران قبور شهدا، رژه موتوری، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی، دیدار با ائمه جمعه، دیدار با خانواده شهدا، میقات حلقه های صالحین در میعادگاه نماز جمعه، برگزاری یادواره شهدا در مناطق مختلف شهرستان، از اهم برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس است که در ابرکوه و بخش بهمن برگزار می شود.


گفتنی است برنامه حماسی رژه نیروهای مسلح، روز سه شنبه 31 شهریور ماه، ساعت 16 عصر در مقابل بوستان ملت برگزار می شود.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد