Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با هدف توانمندسازی بانوان بسیجی برگزار شد؛

کارگاه آموزشی شورای حوزه فاطمه الزهرا(س) و پایگاه های مقاومت ابرکوه+ تصویر


به منظور ارتقاء سطح آمادگی و توانمند سازی بیشتر اعضای شوراها و پایگاه های حوزه بسیج، کارگاه آموزشی یکروزه ویژه خواهران در ابرکوه برگزار شد.

به گزارش سرو ابرکوه، کارگاه آموزشی یکروزه شورای حوزه فاطمه الزهرا(س) و پایگاه های مقاومت بسیج با حضور حجت الاسلام فلاح زاده و حدود 300 نفر بانوان بسیجی در مدارس عصمت و کاردانش آزاده ابرکوه برگزار شد.

سیف اله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در حاشیه برگزاری این کارگاه اظهار کرد: هدف از برگزاری کارگاه آموزشی مذکور، ارتقاء سطح آمادگی و توانمند سازی بیشتر اعضای شوراها و پایگاه های حوزه بسیج در راستای تحقق مأموریت های بسیج می باشد.

ابراهیمی تصریح کرد: ایجاد انگیزه در زمینه خدمت گذاری موثر در ابعاد مختلف بسیج، توجیه اعضای شورا نسبت به وظایف، الزامات و انتظارات بسیج، به روز رسانی اطلاعات شورا بر اساس آخرین تغییرات، تحقق سیاست کادریابی و سازماندهی صدرصد، شناخت و تعامل اعضای شورا با رده های بالاتر و ایجاد همبستگی برای برگزاری جلسات ماهیانه پایگاه ها از جمله محورهای این کارگاه آموزشی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ابرکوه در پایان از برگزاری این کارگاه یک روزه در بخش بهمن ویژه حوزه مقاومت خدیجه کبری(س) خبر داد.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد