Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس شورای اسلامی شهر ابرکوه:

تا وقتی در ایران امثال شهید حججی رشد می‌کنند، کشور از هجوم دشمن در امان است


رئیس شورای اسلامی شهر ابرکوه با صدور پیامی ماه محرم را تسلیت گفت و افزود: تا زمانی که در ایران جوانانی همچون شهید حججی پرورش می‌یابند، این کشور از هجوم دشمنان در امان است.

به گزارش سرو ابرکوه، علیرضا زارع زاده رئیس شورای اسلامی شهر طی صدور پیامی به مناسبت تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان، اظهار کرد: تا وقتی ایران جوانانی مانند شهید حججی دارد که در وقت دفاع مانند حضرت علی‌اکبر (ع) هستند، از تجاوز دشمنان در امان است.

پیام رئیس شورای اسلامی شهر ابرکوه، به شرح ذیل است:

محرمی دیگر آغاز شد، محرمی که با شروع هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس همراه است؛ روزهایی خاطره‌انگیز و سرنوشت‌ساز
محرم و صفر جاودانه نمی‌ماند مگر با رشادت و دلاوری‌های مردمان این سرزمین.
عشق، شور و شعور حسینی برقرار شد به‌واسطه فرزندان با خِرَد و پاک‌نهاد این دیار

امروز گرچه دشمنان سعی دارند تا ریشه این عشق را در دل‌های مشتاق مسلمانان بخشکانند، اما باید دانست تا زمانی که جوانان دلیری چون محسن حججی در این آب‌وخاک پرورش می‌یابد، اسلام، ایران و این سرزمین از هجوم دشمن در امان خواهد بود؛ چراکه ایران عزیز سرزمین دل‌های پاک و حسینی است. ایران جوانانی دارد که به‌وقت دفاع علی‌اکبر (ع) هستند و جان دادن برای رهبر، ملت و مملکتشان را افتخار می‌دانند.

و ایران ما به برکت این ماه عزیز زنده و پابرجاست؛ ماهی که نه‌تنها ماه عزای حسین بلکه ترسیم واقعیتی از جهان پر از ظلم، ریا و تزویر ‌امروز است. جهانی که گرچه در آن و به‌ظاهر یزید زمان پیروز است اما در حقیقت این حسین (ع) است که با خون خود حقیقت رسالتش را به رخ جهانیان می‌کشاند.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد