Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس شورای اسلامی شهر ابرکوه مطرح کرد

پیگیری بیش از 4 هزار و 200 نامه تا اجرای طرح های تفصیلی از عملکرد شورای شهر ابرکوه


رئیس شورای اسلامی شهر ابرکوه، گفت: پیگیری بیش از 4 هزار و 200 نامه ارسالی و دریافتی تا اجرای طرح های تفصیلی، از جمله فعالیت های شورای شهر ابرکوه در این دوره است.

مهندس سید حمید جلایی رئیس شورای شهر ابرکوه در مصاحبه با خبرنگار سرو ابرکوه ضمن اشاره به اهمیت شوراها اظهار کرد: قانون اساسی نیز بر این موضوع تاکید دارد و در جاهایی استانداران، فرمانداران و بخشداران را به اجرای تصمیمات شورای شهر در حوزه اختیاراتشان موظف کرده است.

جلایی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد چهار سال گذشته شورای شهر ابرکوه، گفت: از مهمترین عملکردهای شورا پیگیری اصلاح قانون ارزش افزوده است، که در گذشته برای شهرهای کوچک و محروم ناعادلانه بود. همچنین بر طرح تفصیلی که مکمل طرح جامع است و به مسائل جزئی در شهرسازی، معابر، میادین و خصوصاً کاربری ها می پردازد، نظارت دارد.

وی عنوان کرد: تشکیل 245 جلسه رسمی و 70 جلسه فوق العاده و تصویب بالغ بر 1715 مصوبه، رسیدگی به بیش از 4200 نامه ارسالی و دریافتی شورا، نظارت مستمر بر فعالیت های دائمی شهرداری و ادارات بر اساس قانون، حضور مستمر در جلسات سطح شهر و ارتباط با مسئولین استانی و انعکاس مشکلات، حمایت های مادی و معنوی از هیئت های ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و افراد محروم و آسیب پذیر، تصویب بودجه پیشنهادی شهرداری، شرکت در شوراهای فرادست، از جمله فعالیت های اداری شورای شهر ابرکوه است.

جلایی با اشاره به این که وظیفه اصلی شورای شهر نظارت و پیگیری است، افزود: شورا در طول این دوره، نظارت و پیگیری های لازم جهت تملک، لبه گذاری و زیرسازی بلوار ابوریحان و بلوار شهید جلایی، بلوار نبی اکرم (ص) و شفاآباد که با مشارکت های مردمی در حال اجرا است، شن ریزی و تسطیح شهرک گلستان و خیابان شهیدان پورنجفی، پیاده رو سازی، آماده سازی و تکمیل بوستان های محلی در نقاط مختلف، احداث و تکمیل میادین نماز، غدیر، علم و صنعت و شهیدان آدمی، را انجام داده است.

وی همچنین ساماندهی آرامستان بهشت زهرا، آسفالت مجدد برخی خیابان ها و ورودی های شهر و همچنین شهرک های جدید، دیوار نویسی و زیبا سازی و فضاهای سبز سطح شهر، حفر تعدادی چاه های جذبی و بهبود دفع آب های سطحی، موضوعات شهرک عالی آباد که 33 هکتار مساحت دارد، استاندارسازی و تجهیز کارخانه آسفالت و سنگ شکن، از دیگر امور عمرانی و شهرسازی بیان کرد.

جلایی اذعان کرد: شورای اسلامی شهر ابرکوه همانند دوره های گذشته، در راستای تحقق اهداف عالیه نظام، خدمت رسانی هر چه بیشتر و بهتر به همشهریان را در دستور کار خود قرار داده است و جهت رضایتمندی آنها تلاش می کند. سعی ما بر این بوده است، تا با نگاهی وسیع مشکلات شهر را بررسی و راهکار آن را بر اساس نیازهای موجود در اولیت قرار دهیم.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد