Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس شورای شهر ابرکوه تاکید کرد:

ضرورت تسریع در اجرای پروژه های عمرانی در دست اجرای شهر ابرکوه


رئیس شورای اسلامی شهر ابرکوه در جلسه علنی شورای این شهر، بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه های عمرانی در دست اجرای شهر ابرکوه تاکید کرد.

به گزارش سرو ابرکوه، سیدحمید جلایی، رئیس شورای اسلامی شهر ابرکوه در جلسه علنی شورا که با حضور اعضا، شهردار و معاون شهردار در محل دایمی شورا تشکیل شد تاکید کرد: سرعت بخشیدن به اجرای پروژه های در دست اقدام شهر ابرکوه ضرورت دارد.

وی در این جلسه با اشاره به اهمیت اجرایی شدن پروژهای عمرانی سطح شهر افزود: پروژه خیابان فتح آباد، میدان باغ ارم وتملکات آن ازجمله پروژه هایی است که نیازمند توجه و سرعت بخشی بیشتری است.

جلایی در ادامه گفت: احداث بلوار نبی اکرم(ص)و آسفالت معابرسطح شهر و احداث میادین مختلف از جمله خدمات مهم شهرداری در این دوره می باشد که جای تشکر از تمام پرسنل زحمتکش شهرداری دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای شهر ابرکوه، حسین حاتمی، شهردار ابرکوه در ادامه جلسه با اشاره به همبستگی و همراهی شورا با شهرداری افزود: با پیگیری های متعدد اعضای شورای اسلامی شهر ما شاهد پیشرفت های بسیار خوبی در اجرای پروژههای عمرانی سطح شهر بودیم.

وی در ادامه گفت: کندی در روند اجرایی بعضی از پروژهها بیشتر مشکلات اداری هست که با پیگیری مسئولین ذی ربط این مشکلات رفع خواهد شد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد