Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیرکل ثبت احوال استان یزد خبر داد

جایگاه چهارمی یزد به لحاظ زاد و ولد در کشور


مدیرکل ثبت احوال استان یزد گفت: در ۱۱ ماه امسال۲۳ هزار و ۶۱۵ مورد ولادت در این استان ثبت شده واین آمار نشان می دهد جایگاه یزد به لحاظ زاد و ولد در مقام چهارم کشور قرار دارد.

به گزارش سرو ابرکوه، سید محمد طباطبائی مدیرکل ثبت احوال استان یزد گفت: در ۱۱ ماه امسال۲۳ هزار و ۶۱۵ مورد ولادت در این استان ثبت شده واین آمار نشان می دهد جایگاه یزد به لحاظ زاد و ولد در مقام چهارم کشور قرار دارد.

طباطبایی اظهار کرد: از این تعداد ۱۲هزارو۵۶ پسر و۱۱هزارو۵۵۹ دختر بوده است.

وی افزود: در۱۱ ماه امسال ۴۲۱۱ رویداد وفات دراین استان ثبت شده که از این تعداد ۲۳۴۹ مرد و ۲۴۸۰ زن است.

مدیرکل ثبت احوال استان یزد همچنین به بخشی از فعالیت‌های این سازمان خبر داد و گفت: در همین مدت۱۵۲ هزار کارت ملی هوشمند در این استان صادر شده است.

طباطبایی ادامه داد: ۳۰۰هزار شناسنامه مکانیزه که بر اساس فن آوری جدید از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است برای افراد بالای ۱۵ سال صادرشده که از این تعداد ۴۶هزار و ۶۸۵ شناسنامه در ۱۱ ماه امسال صادر شده است.

طباطبایی بابیان این‌که بیش از ۵۰ نوع خدمات در ثبت احوال به مردم ارائه می شود، افزود: ۱۷ مورد فعالیت ثبت احوال به بخش خصوصی سپرده شده است.

به گزارش اطلاعات، وی بااشاره به اصل ۴۴ قانون اساسی مبنی بر واگذاری خدمات دولتی به بخش خصوصی گفت: ۲۵ دفتر پیشخوان در استان در زمینه ارائه خدمات ثبت احوال فعال هستند.

مدیرکل ثبت احوال استان اعلام کرد: آماده هرگونه خدمات رسانی درجهت صدور شناسنامه وکارت ملی درآستانه برگزاری انتخابات پیش رو هستیم.

استان یزد یک میلیون و ۷۰ هزار نفر جمعیت دارد و دارای ۱۰ شهرستان است.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد