Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن:

ترس آل سعود از «برائت از مشرکین» و شعار «مرگ بر آمریکا» علت تعطیلی حج ایرانیان


امام جمعه بخش بهمن گفت: اگر رژیم سعودي، راه خانه خدا را روي ملت ایران مي‏بندند، به ‏خاطر آن است كه از برنامه برائت از مشرکین و شعار مرگ بر آمریکا وحشت می کنند.

به گزارش سرو ابرکوه؛ حجت الاسلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن، ضمن تسلیت سالروز شهادت امام صادق (ع) و با اشاره به 11 مرداد سالروز شهادت آيت اله شيخ فضل اله نوري و مشروطيت اظهار کرد: دو دسته کردن مردم و علماء و به فرموده امام راحل(ره) عدم دخالت ملت در حفظ روحانيت، دو عامل مهم شکست مشروطیت شد.


حجت الاسلام علیزاده افزود: همچنین ادامه نیافتن نقش رهبری روحانیت، کنار گذاشتن و انزوای روحانیت، از عوامل دیگر شکست مشروطه بود.


علت تعطیلی حج ایرانیان ترس آل سعود از «برائت از مشرکین» و شعار «مرگ بر آمریکا» است
امام جمعه بخش بهمن با نزدیک شدن به آغاز هفته حج خاطر نشان کرد: خائنین حرم امسال به بهانه های واهی حج ابراهیمی حجاج ایرانی را تعطل کردند و صد عن سبیل الله شدند.


وی گفت: اگر دولت سعودي، راه خانه خدا را روي اين ملت مي‏بندند و حق اين ملت را از حج غصب مي‏كنند، به ‏خاطر آن است كه آنها و اربابشان آمريكا از اين ملت مي‏ترسد. از برنامه برائت از مشرکین و شعار مرگ بر آمریکا  وحشت می کنند، اگر تأثير شكننده اين شعارها نبود، با ملت ما اینقدر دشمني نمي‏شد.


علیزاده عنوان کرد: چه توقع از رژیمی داریم که تمام تلاش خود را به‏كار گرفته و روی همه جنایتکاران را سفید کرده است. کسی که در ازاي كمك مالي به سازمان ملل از فهرست ناقضان حقوق بشر خارج مي‏شود.


حمایت از حقوق بشر یعنی عدم حمایت از تروریسم
وی تصریح کرد: اکنون مسأله حقوق بشر، به يك دست‏آويز، شعاري تو خالي و حربه سياسي در دست برخي از كشورهاي غربي تبديل شده است كه با آن بر سر مخالفان خود مي‏كوبند، اما اصلي‏ترين و جدي‏ترين ناقضان آن خود ايشان هستند.


خطیب جمعه مهردشت بیان کرد: در حالی كه غرب از بدترين و وحشيانه‏ترين تروريسم حمايت مي‏كند، در عين حال به اسم مبارزه با تروريسم، مخالفان خود را تحريم اقتصادي و سياسي مي‏كند و مقاصد سياسي خود را با اين حربه پيش مي‏برد.


علیزاده ادامه داد: آيا لازمه حقوق بشر و شعارهاي غرب جز این است كه دست از حمايت از چنين وحشياني بردارند؟


کسانی که دختران خود را از ارث محروم می کنند، ظالم هستند
وی ضمن گرامیداشت دهه كرامت و ولادت با سعادت حضرت معصومه (س)، با ذکر احادیث و روایاتی از پيامبر اسلام (ص) و بزرگان گفت: بهترين فرزندان شما دختران هستند، که بخشش خداوند و مایه برکتند. هر كس دختران تحت تكفل خود را پرورش دهد تا بزرگ شوند و از دسترنج خويش به آن‏ها بدهد، خداوند با اين عمل بهشت را براي او واجب کرده است.


امام جمعه متذکر شد: اما دیده می شود بعضی ها، سنت قرآن و اهل بیت علیهم السلام را زیر پا می گذارند و در حق دختران خود ظلم می کنند. بعضی ها هنوز در عصر جاهلیت سیر می کنند و حقوق دختران را نادیده گرفته و آنها را از ارثی که خدا معین کرده است، محروم می کنند اینها باید قیامت پاسخگوی خدا باشند.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد